سه روز بد گواردیولا در بارسای این فصل

از شنبه تا سه شنبه را شاید بتوان سیاه ترین روزهای زندگی گواردیولا نامید؛ روزهایی که او طی آن شانس قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

بارسلونا در طول تنها ۳ روز شانس قهرمانی در دوتورنمنت خیلی مهم را از دست داد

شنبه شب با باخت بارسا در نیوکمپ و مقابل رئال مادرید بارسا عملا شانس کمرنگی که برای قهرمانی در رقابتهای لالیگا داشت را از دست داد و تنها ۷۲ ساعت بعد از آن دومین ضربه کاری را با کسب تساوی ۲-۲ مقابل چلسی درنیوکمپ و ناکامی در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا را خورد.

آبی اناری ها تا سه روز پیش شانس قهرمانی در دو تورنمنت را داشتند و بعد از باخت ۱-۲ مقابل رئال در نیوکمپ و تساوی با چلسی این دو قهرمانی را از دست دادند.

پپ تا به اینجا درمسیر مبارزه برای فتح ۱۶ جام، به ۱۳ قهرمانی دست یافته بود ولی بارسای او در طول این فصل نتوانست به بهترین نحو ممکن از عناوین قهرمانی اش دفاع کند و تنها شانس باقی مانده برای تیم کاتالان برای فتح جامی در پایان این فصل، حضور در فینال کوپا دل ری و مبارزه برای قهرمانی درروز ۲۵ می و مقابل اتلتیک بیلبائو است. در صورتی که بارسا بتواندمقابل اتلتیک بیلبائو به پیروزی برسد و در کوپا دل ری قهرمان شود، گواردیولا می تواند چهارمین جام قهرمانی اش در این فصل را کسب کند ولی این سه روز، سه روز کابوس واری برای گواردیولا بود که قطعا این سه روز سیاه را هرگز فراموش نخواهدکرد.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۴ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بارسا, گواردیولا

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.