سه طرح برای تغییر قانون بودجه/ تفریغ بودجه ۸۹به صحن مجلس رسید

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر ، مجلس شورای اسلامی در هفته پیش رو روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه علنی خواهد داشت .

سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی برای پاسخ به سئوال عوض حیدر پور نماینده شهرضا برای حضور در یکی از جلسات این هفته مجلس فراخوانده شده است.

بنا بر این گزارش همچنین تغییر در قانون بودجه ۹۱ در سه طرح جدا گانه از اولویت های کاری مجلس در این هفته است .

مجلس تقاضای اعلام وصول مجدد طرح الحاق یک بند به ماده واحده قانون بودجه سال کل کشور را بررسی می کند همچنین ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح دو فوریتی اصلاح جزء (۱) بند (۲۲) قانون بودجه سال کل کشور و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح دو فوریتی حمایت از سرمایه گذاری های عمرانی و تولید ملی و اصلاح قانون بودجه امسال در دستور کار مجلس در نخستین جلسه کاری در این هفته است.

گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار از سال ۱۳۸۴ تاکنون نیز برای دومین هفته متوالی در نوبت بررسی در دستور کار مجلس قرار دارد .

همچنین این هفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مورد آخرین اقدامات انجام شده در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی به نمایندگان گزارش می دهد.

به گزارش مهر بررسی دستور کار مجلس بیانگر نهایی شدن گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد تفریغ بودجه سال ۱۳۸۹ کل کشور برای ارائه به صحن علنی نمایندگان است و انتظار می رود این گزارش این هفته قرائت شود. 

سایر دستور کارهای مجلس به ترتیب اولویت به این شرح است :

 گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح معافیت مدارس خیرین مدرسه ساز از پرداخت عوارض شهرداری و انشعابات ( یک فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ ٫۵٫۸ به تصویب رسیده است).

 گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف قراردادهای تامین نیروی انسانی در دستگاههای اجرائی

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح رفع موانع اجرائی قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی و نحوه مجازات متخلفان

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح الحاق کمیته امداد امام خمینی (ره) به فهرست نهادها و موسسات مشمول ماده (۱۷۲) قانون مالیات های مستقیم مصوب ۱۳۷۱

گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع بین المللی انرژی

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه تعیین حریم حفاظتی – امنیتی اماکن و تاسیسات کشور

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه ممنوعیت خلع ید و قلع و قمع ورزشگاهها و سایر تاسیسات و اماکن ورزشی تابع سازمان تربیت بدنی.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه ایجاد و راه اندازی بانک اطلاعاتی سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) در خصوص قاچاق و تخلفات گمرکی

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیاتهای بر درآمد و سرمایه.

گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.