سه عامل سببات باخت آلومینیوم را در خانه فراهم نمود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از باخت خانگی مقابل تیم صبای قم ابراز نارضایتی نمود و بیان داشت: سه عامل تیرک دروازه، دروازه بان حریف و گرمای هوا سببات باخت تیم را پس از ۲۰هفته در بندر عباس فراهم نمود.

 اکبر میثاقیان، در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: تمرینات منظم و مستمری را برای پیروزی مقابل صبای قم انجام دادیم و تیم حریف را بخوبی آنالیز نمودیم و مدافعان تیم را از سرعت مهاجمان تیم صبا مطلع نمودیم اما متأسفانه براثر غفلت در یک صحنه گل دریافت نمودیم وپس از آن هرچه تلاش نمودیم موفق iبه تغییر نتیجه دیدار نشدیم.

وی ادامه داد: iبه هیچ عنوان در مقابل صبای قم شایسته شکست نبودیم و بازیکنان بازی فیزیکی و درگیرانه ای را iبه نمایش گذاشتند و موقعیت های بسیاری را نیز بر دروازه حریف خلق نمودیم که براثر بی دقتی بازیکنان iبه هدر رفت و علی رغم شایستگی کامل در مقابل صبای قم مغلوب شدیم.

میثاقیان افزود: از باخت خانگی iبه شدت ناراحت هستم و نمی‌توانستم نارضایتی خود را از عملکرد بعضی از بازیکنانم ابراز نکنم بازی را که با اختلاف ۳ گل می‌توانستیم پیروز شدیم درخانه شکست خوردیم.

سرمربی المینیوم هرمزگان ادامه داد: در طول ۹۰ دقیقه سوار بر بازی بودیم و تیم حریف را iبه خوبی کنترل نموده بودیم اما تیرک دروازه، نمایش قابل قبول دروازه بان صبا و گرمای هوا سرعاملی بودند که اسباب باخت خانگی آلمینیوم را پس از ۲۰ هفته در ورزشگاه خلیج فارس فراهم نمود.

وی خاطر نشان نمود: درمقابل صبا از لحاظ تاکتیکی بازی متفاوتی را نسبت iبه بازی هفته قبل ی خود مقابل ذوب آهن نمایش دادیم و iبه هیچ عنوان دو بازی قابل قیاس با یکدیگر نمی باشند.

میثاقیان افزود: همه تلاشمان را iبه کار می‌گیریم تا در بازی هفته آینده ی خود اشتباهات این بازی را تکرار نکنیم و همه مسائل را بطور کامل iبه بازیکنان گوشزد می‌کنیم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.