سه محصول و ۳۰۰ تن عرضه در رینگ کشاورزی

سه محصول و 300 تن عرضه در رینگ کشاورزی

امروز رینگ کشاورزی شاهد حضور سه محصول به حجم ۳۰۰ تن است.

به گزارش خبرنگار ایانا، در جریان معاملات روز جاری کارگزاری توسعه کشاورزی ۱۰۰ تن گندم دامی ورامین را به قیمت پایه پنج‌هزار و ۲۵۰ ریال روی میز فروش گذاشته است. حداقل قیمت مجاز برای این معامله دوهزار و ۷۵۰ ریال و حداکثر قیمت مجاز هشت‌هزار و ۲۵۰ ریال اعلام شده است.

همچنین در معاملات امروز کارگزاری بانک کشاورزی نیز ۱۰۰ تن کنجاله سویا پلیت فله از برزیل را به قیمت پایه ۱۰ هزار و ۹۰۰ ریال عرضه کرد. حداقل قیمت مجاز برای معامله این محصول پنج‌هزار و ۶۴۰ ریال و حداکثر قیمت مجاز هشت‌هزار و ۴۶۰ ریال اعلام شده است.

همچنین این کارگزاری علاوه بر محصول فوق به نمایندگی از شرکت ستاره تجارت مشرق زمین، ۱۰۰ تن ذرت دانه‌ای فله از برزیل را نیز عرضه کرده است. قیمت پایه این عرضه هفت‌هزار و ۵۰ ریال است. همچنین حداقل قیمت مجاز برای عرضه پنج‌هزار و ۶۴۰ ریال و حداکثر قیمت مجاز برای معامله هشت‌هزار ۴۶۰ ریال است.

در معاملات دیروز در حالی گندم خوراکی، جو دامی فریمان جو دامی قزاقستان در بازار عرضه شد که فقط یک‌هزار تن جو دامی قزاقستان با تقاضا مواجه و مورد معامله قرار گرفت. بر همین اساس یک‌هزار تن از این محصول به قیمت هفت‌هزار ریال معاله شد که ارزش این معامله هفت میلیارد ریال ثبت شد./

E-910620-02

بازرگانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.