سه کشته در برخورد وانت نیسان با کمپرسی

۲۱ آبان ،

سه کشته در برخورد وانت نیسان با کمپرسی

عصر خودرو : معاون عملیات پلیس‌ راه کشور از مرگ سه تن در برخورد وانت نیسان با کمپرسی اسکانیا خبرداد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا سرهنگ صمد اسفندیاری در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته به برخورد خونین یک دستگاه وانت نیسان و کمپرسی اسکانیا در محدوده گردنه قوشچی در استان آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: در این اتفاق سه تن در محل اتفاق جان خود را از دست دادند.
وی افزود: بررسی کارشناسان تصادفات پلیس‌راه نشان داد که تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده وانت نیسان سبب بروز این اتفاق بود.
معاون عملیات پلیس‌راه کشور همچنین به برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و سواری پژو در ساعت ۱۴:۵۰ روز گذشته در کیلومتر ۴۵ محور داران در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در این اتفاق که به سبب عدم‌رعایت حق‌تقدم از جانب راکب موتورسیکلت رخ داد دو تن جان خود را از دست دادند.
اسفندیاری همچنین به برخورد یک دستگاه پراید با مینی‌بوس در کیلومتر ۲۵ جاده فرعی چمستان در محدوده شهر نور در استان مازندران اشاره کرد و گفت: در این اتفاق نیز که به سبب عدم‌توانایی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه رخ داد سه تن در محل جان خود را از دست دادند.
معاون عملیات پلیس‌راه کشور با بیان اینکه ۳۳ درصد از تصادفات شبانه‌روز گذشته در جاده‌های کشور از نوع واژگونی بود گفت: بررسی کارشناسان تصادفات پلیس‌راه نشان داد که عدم‌توجه به جلو با ۲۷ درصد مهمترین عامل بروز تصادفات در جاده‌های کشور بود.

یکشنبه ۲۱ آبان   ۱۱:۲۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.