سه گزینه اصلی ریاست سازمان محیط زیست

ایران > دولت– ممتازنیوز:
سه گزینه اصلی ریاست سازمان محیط زیست، برنامه کاری خود را به روحانی ارائه داده‌اند و قرار است تا چند روز آینده، یکی از این سه‌گزینه مسئولیت حفاظت از محیط زیست کشورمان را بر عهده بگیرد.

تسنیم نوشت: ریاست سازمان حفاظت محیط زیست از جمله معاونت‌های ریاست‌جمهوری است که هنوز رئیس آن مشخص نشده است و بر اساس آنچه که نوبخت سخنگوی دولت روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران بیان کرده بود، قرار است تا چند روز آینده تکلیف این معاونت نیز مشخص شود.

بر این اساس تاکنون اسامی سه نفر برای سازمان محیط زیست مشخص شده است که از بین معصومه ابتکار، محمدرضا تابش و محسنی بندپی، یک نفر با حکم رئیس‌جمهور به این سازمان می‌رود.

معصومه ابتکار که پیش از این نیز نام او برای سخنگویی دستگاه دیپلماسی کشور مطرح بود، سابقه حضور در سازمان محیط زیست در دولت اصلاحات را داشته است.

محمدضا تابش که هم‌اکنون نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی است، خواهرزاده محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق کشورمان است.

انوشیروان محسنی بندپی از دیگر گزینه‌های مطرح برای ریاست سازمان محیط زیست است. وی نمایندهٔ نوشهر و چالوس در دورهٔ ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی بوده‌است.

هر سه گزینه مطرح برای ریاست سازمان محیط زیست، برنامه های خود را به طور کلی به دفتر رئیس‌جمهور ارائه داده‌اند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.