سوئدی ها صدرنشین جدول باکیفیت ترین کامیون های‌ کشور + جدول

سوئدی ها صدرنشین جدول باکیفیت ترین کامیون های‌ کشور + جدول

سوئدی ها صدرنشین جدول باکیفیت ترین کامیون های‌ کشور + جدول

ممتازنیوز: در مردادماه امسال نیز کامیون مونتاژی سوئدی ولوو FH همچنان رتبه نخست رده‌بندی جدول کیفی ترین کامیون های داخلی را به خود اختصاص داده است و با کسب ۲۱٫۹ نمره منفی به عنوان باکیفیت ترین کامیون کشور انتخاب شد.

بررسی‌های انجام شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد که در مردادماه امسال از میان ۱۴ کامیون و کشنده بررسی شده، کامیون سنگین بنز WH بی‌‌کیفیت‌ ترین و کامیون ولوو FH باکیفیت‌ترین خودروهای کامیون تولید داخل بوده‌ است.
در آخرین رده‌بندی کیفیت کامیون‌های کشور در مردادماه سال ۹۰ کامیون ولووFH در میان همتایان خود صدرنشین شد و رده‌های دوم تا پنجم به ترتیب به کامیونت ایسوزو NKR، کامیونت ایسوزو NPR، کامیونت ایسوزو NQRو کشنده اسکانیا G380 رسیده است.
بر اساس این گزارش، کامیون البرز کشنده، کامیون کشنده کاوه، کمپرسی ۳۷۵، کامیون هیوندایی مایتی و کامی.نت الوند در رده های ششم تا دهم قرار گرفته اند.
در حالی که کامیون کاویان قزوین رده یازدهم جدول را از آن خود کرده کشنده فراز در جایگاه دوازدهم ایستاده است و کامیون آمیکوM2631 و کامیون سنگین بنز WH در رده های پایینی جدول قرار گرفته اند.
جزییات بیشتر را می توانید در جدول پیوست ببینید.

نمایش فایل مرتبط


پرشین خودرو | RSS

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حامد:

    برو جمعش کن رتبه بندیت برترین کشنده دنیا اکتروس هستش برو تو دنیا تحقیق کن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.