سوئد – فرانسه؛ اعاده حیثیت زردها

جام جم آنلاین: سوئد در حالی آخرین دیدار خود مقابل فرانسه را برگزار می کند که با دو شکست مقابل اوکراین و انگلیس دیگر شانسی برای صعود ندارد و تنها به دنبال اعاده حیثیت خواهد بود.

فرانسه در حالی در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف سوئد می رود که با یک پیروزی می تواند خود را در جمع هشت تیم پایانی رقابتها ببیند.

سوئد – فرانسه

ورزشگاه: استادیوم المپیک کی یف، اوکراین

ظرفیت: ۶۰ هزار نفر

داور: پدرو پروئنکا (پرتغال)

* سوئد بیش از ۴۰ سال است نتوانسته فرانسه را شکست دهد، بعد از پیروزی ۲ بر صفر سوئد در مقدماتی جام جهانی در سال ۱۹۶۰ آنها در ۱۱ بازی خود مقابل فرانسه نتوانستند به پیروزی برسند.

* زلاتان ایبراهیموویچ در پنج بازی اخیر تیم ملی سوئد چهار بار گلزنی کرده است. او تنها در دیدار مقابل انگلیس نتوانست دروازه حریف را باز کند.

* سوئد از فوریه سال گذشته تا به حال در هیچ دیداری به تساوی دست نیافته است. آخرین تساوی آنها بازی مقابل اوکراین بود که در نیکوزیا دو تیم به نتیجه ۱-۱ دست یافتند. بعد از آن آنها از ۱۶ دیدار خود ۱۱ پیروزی و پنج شکست کسب کردند.

* فرانسه رکورد پیروزی های متوالی خود را جمعه با شکست اوکراین به عدد ۲۳ رساند. آنها در این ۲۳ بازی تنها ۱۰ گل دریافت کرده اند.

* فرانسه با پیروزی مقابل اوکراین به هشت بازی بدون پیروزی خود در تورنمنت های معتبر پایان داد. آخرین پیروزی آنها به پیروزی یک بر صفر مقابل پرتغال در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ در مونیخ بازمی گشت.

* کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه در یورو ۲۰۱۲ هنوز موفق به گلزنی نشده و در ۱۸ بازی اخیر خود برای این تیم نیز تنها دو گل به ثمر رسانده است. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.