سوادیکا حتما ساخته می‌شود

یکشنبه ۱۴ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

جمال شورجه در گفت‌وگو با هنرآنلاین

علیرضا سجادپور؛ معاون امور فعالیت‌های سازمان سینمایی، در برنامه تلویزیونی گفت: سوادیکا از دستور کار سازمان سینمایی خارج شده است اما شورجه در این‌باره به هنرآنلاین گفت هر جور که باشد این فیلم را خواهم ساخت.

جمال شورجه در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین درباره دلایل متوقف شدن ساخت پروژه سوادیکا گفت:ما محاسبه نمودیم که بها پروژه چقدر است و فکر نمودیم که ارز دولتی برای ساخت پروژه به ما تعلقمی گیرد اما پرداخت این ارز به فیلم ما مصوب نشد و تفاوت قیمت ارز آزاد و دولتی هم به اندازه ای است که بودجه فیلم را نجومی می نماید و ما هم راضی نمی باشیم چنین بها ای به بیت المال تحمیل شود و در واقع چندان هم از متوقف شدن این فیلم در شرایط اقتصادی فعلی ناراحت نمی باشم.

او افزود: امیدوارم سال بعد با بهتر شدن اوضاع اقتصای بتوانیم این فیلم را کلید بزنیم اما تلاشهایمان را برای جذب منابع مالی جهت تولید این فیلم ادامه می دهیم.

شورجه درباره این تلاشها گفت: ما به ارگانهای متعددی مانند حوزه هنری،شهرداری،صدا و سیما و حتی بیت رهبری نامه هایی برای درخواست مشارکت در این پروژه فرستاده ایم و منتظر هستیم تا جوابی از این نهادها بگیریم.از هرکدام از این نهادها بخش کوچکی از مشارکت در تولید این فیلم را بر عهده بگیرند،می توانیم همین امسال این فیلم را بسازیم.

وی تصریح نمود: این فیلم یک پروژه ملی است که به موضوع گسترش تشیع در جهان می پردازد و به همین خاطر در حال رایزنی با نهادهایی در کویت و شریک تایلندی این پروژه هم برای مشارکت در ساخت هستیم.امیدوارم مانند سایر پروژه های ملی به سوادیکا هم توجه ویژه ای شود تا بتوانیم این فیلم را بسازیم.
 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.