سوال خوانندگان: چرا ایرانسل قطع اینترنت را پی گیری نمی کند؟

۱۲م دیماه ،

درهمین رابطه یکی از خوانندگان می نویسد: مشترک وایمکس ایرانسل هستم که از اول ماه با وجود کامل بودن پول در حساب کاربری اینترنتم قطع شده، الان روز چهارم هست که به امور مشترکین وایمکس ایرانسل برای بار شاید دوازدهم زنگ میزنم و واقعا جای تعجب دارد که ۴ تا شماره پیگیری برای هر روز گرفته ام و هر روز میگویند تا ۲۴ ساعت پیگیری میشود.هنوز کسی اصلا جواب من را هم نمیدهد که مشکل چیست و کی درست میشود. برای مشکل به این کوچکی من نمی دانم تا چند روز باید پیگیری کنم؟
قبلا از یک شرکت خصوصی اشتراک داشتم که واقعا خدمات خوبی داشت که متاسفانه قدرشان را ندانستم، یک بار که مشکل افت سرعت داشتم باور کنید تا رفع مشکل کامل من خودشان هر روز پیگیری می کردند.
این درحالی است که روابط عمومی ایرانسل در پاسخ به این گلایه خواننده خبرآنلاین با اشاره بر کمبود اطلاعات موجود تاکید کرد: در صورتی که مشترک تقاضای پیگیری مشکل خود را داشته باشد باید شماره شناسه مودم را اعلام کند.این شماره با ۰۹۴۱ آغاز می گردد و در برگه قرارداد و روی مودم درج شده است.
براساس اظهارات مسوولان روابط عمومی این شرکت، در صورت آنکه این خواننده تمایل به پیگیری بیشتر این مشکل دارد بهتر است شماره شناسه مودم خود را ارسال تا بررسی شود و مراتب اعلام گردد.

 ۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فاطمه:

    سلام چندروز اینتزنت همراه من به شکل Eهست چه کارکنم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.