سوبارو اوت‌بک ۲۰۲۴ و سفر به سرزمین‌های دورافتاده

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

اختصاصی از نمایشگاه نیویورک: برای لذت بردن از زیبایی‌های خارج از جاده، داشتن یک خودروی دو دیفرانسیل، مقرون‌به‌صرفه و قابل اعتماد از ضروریات است. سوبارو اوت بک تازه همه این ویژگی‌ها را دارد.

2015 Subaru Outback

۲۰۲۴ Subaru Outback

طراحی تازه این خودرو کاملاً از لگاسی ۲۰۲۴ الهام و با چراغ‌های سبک تازه و جلوپنجره مشبک شش ضلعی، باربند جالب سقف، اسپویلر عقب و چرخهای ۱۸ اینچی آلیاژی، ارتقا یافته است. داخل کابین هم با وجودی که بسیار هیجان انگیز نیست، اما برای یک خودروی این‌چنینی چندان هم بد نیست. با وجود طراحی قدیمی داخل اتاق، کیفیت مواد بکار رفته افزایش یافته‌اند.

2015 Subaru Outback Interior

۲۰۲۴ Subaru Outback Interior

یک صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی (۷ اینچی سفارشی) هم برای اطلاعات و سیستم سرگرمی بکار گمارده شده است. فرمان و صندلی‌ها با چرم پوشش داده شده‌اند و صندلی‌های برقی و گرم شونده، سیستم تهویه اتوماتیک دو بخشی، سیستم صوتی هارمن-کاردون و تزئینات چوبی از دیگر تجهیزات قابل ذکر اوت بک ۲۰۲۴ می‌باشند.

موتور دوست داشتنی ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر اوت‌بک قادر است ۱۷۵ اسب بخار نیرو تولید کند. اما اگر این مقدار برای شما کافی نیست، یک انتخاب ۳٫۶ لیتری شش سیلندر هم با توان ۲۵۶ اسب بخار در اختیار دارید. موتور چهار سیلندر در شهر ۹٫۴ لیتر و در جاده ۷٫۱ لیتر و به طور میانگین ۸٫۴ لیتر سوخت مصرف می‌کند. برای موتور شش سیلندر نیز مصرف میانگین ۱۰٫۷ لیتر است. یک گیربکس CVT با نام تجاری Lineartronic با انتقال پیوسته نیرو برای این خودرو نیز در نظر گرفته شده است.

2015 Subaru Outback Engine

۲۰۲۴ Subaru Outback Engine

اوت‌بک تازه از اندازه‌ای رشد یافته برخوردار است. طول، عرض و ارتفاع آن افزایش یافته و در نتیجه فضای داخلی و فضای بار آن نیز بیشتر شده است. فضای داخلی انواع سوبارو همواره زبانزد بوده‌اند و این ماشین هم در همین رده قرار دارد. ارتفاع کف خودرو از سطح زمین ۲۲٫۱ سانتی متر است که برای عبور از بسیاری از ناهمواری‌ها، کافی است. ایمنی این خودرو نیز با بهره‌گیری از تازهترین ابزارهای ایمنی فعال و غیرفعال تضمین شده است.

۲۹

فروردین


2015 Subaru Outback


سوبارو ۲۰۲۴ معرفی خودرو نمایشگاه نیویورک


فیسبوک


۲ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.