سوتی شرعی سریال شهرزاد جنجالی شد! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس : یک گاف آشکار شرعی در قسمت ۲۶ سریال شهرزاد نشان داده است این مجموعه در روزهای پایانی فصل اول هم دچار ضعف داستان شده است و هم با بی توجهی گروه نویسنده تعداد گاف‌های آن افزوده شده است.

در قسمت‌های قبلی سریال شهرزاد، بینندگان بیشتر روی گاف‌های عادی مانند لباس یقه اسکی پوشیدن شهرزاد در مرداد ماه سال ۳۲ که اوج گرما می باشد و اینکه چرا بازیگر زن این سریال در دهه ۳۰ کیف چرم مارک خارجی مدل سال جدید را به همراه دارد، مطرح می کردند و کمتر پیش می آمد سوتی های این سریال از این موارد بیشتر شود. ولی در قسمت ۲۶ یعنی دو قسمت باقی مانده به پایان سریال که اتفاقاً از جذاب‌ترین و به لحاظ دیالوگ‌ها از به یادماندنی‌ترین قسمت‌های شهرزاد است، یک گاف اساسی در شهرزاد دیده شد.

بحث شرعی محرمیت میان داماد و مادر زن که محرمیتی ابدی به شمار می رود و از نظر شرع حتی بعد از جاری شدن صیغه طلاق میان زن و شوهر محرمیت عروس به پدر شوهر و محرمیت داماد به مادر همسرش تا ابد باقی می ماند. این درحالی است که وقتی قباد داماد سابق‌ مادر شهرزاد  می خواهد دستش را ببوسد، مانع این کار می‌شود و خطاب به داماد سابقش می گوید، «آقا قباد این چه کاریه محرمی گفتند نامحرمی گفتند!»

اضافه شدن دو قسمت دیگر به سریال شهرزاد در میانه‌های کار و شایعاتی درباره اختلاف میان تیم سازنده این سریال باعث شده تا در قسمت‌های انتهایی این مجموعه نمایشی، شاهد افت داستان باشیم.

سوتی شرعی سریال شهرزاد جنجالی شد! +عکس


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲۰نظر ثبت شده
  1. استلا:

    فیلم به این خوبی شما فقط چرا به سوتی نگاه میکنید؟

  2. حسین:

    اقا خانم نگاه نکن چرا گیر میدی الکی اخه خیلی فیلم خوب بود تا چشت در بیاد حسودای بدبخت

  3. سعید:

    خب چه اشکالی داره
    میشه که کسی مثل خود من تا خالا نمیدونستم این حکم شرعی رو.
    حالا اون مادر زنه هم نمیدونسته مثل من.
    شاید خیلی ها هم ندونن.اشکالی نداره اتفاقا خیلی هم طبیعی و اصلا هم گاف نیس.

  4. م:

    بهترین سریال بود که دیدم تو دیگه کی هستی به این چیزها توجه میکنی برو بمیر

  5. م.م:

    خخخخ ما کلی خندیدیم به این گافشون ………. جانماز اب کشیدن …

  6. عاطفه:

    وقتی شهرزاد طلاق گرفته و قباد بهش نامحرمه پس ب مادر شهرزادم نامحرمه.وگافی ندادند

    • م.م:

      حکم شرعیش اینه که محرم میمونه . زنگ بزنید از دفاتر بپرسید یا یکی از رساله ها رو ببینید ……… خب گاف بوده دیگه

  7. س:

    ببخشید ها مثلا مادر شهرزاد ادم بیسواد و عامی هست که جز خانه وخانه داری حفظ حرمت از مادرش چیزی به ارث نبردهبس کنید این حاشیهها رو شدید مردم ترکیه لباس بازیگر تکون میخوره دنبال حاشیه سازی هستند هر چی حسن فتحی زحمت میکشه با یه سوال بیجا میزنید همه جی رو بهم میریزید البته بگما این سریال بیدی نبود کهباسوالات چرت شما بخواد فرو بریزه

  8. 2ماه عده صبر نکردن!افشین:

    اونو ولش!!!زن بعد از طلاق باید اول عده نگه داره!!!یه مدت صبر کنه که حداقل یکبار پریود بشه که مشخص بشه باردار نیست،بعد اجازه ازدواج داره فکر کنم قانونا ۲ماه و ده روزه عده.اما برا برگشت بشوهر قبلی تا اونزمان حتا نیاز به صیغه مجدد عقد نیست،اگر دونفر راضی باشن رجوع کافیه.

  9. يه مسلمون:

    آیا این که شهرزاد بعد از ازدواجش تو فکر نامزد قبلیش هست و در حالیکه شوهر و بچه داره تو فکر نامزدشه از لحاظ شرعی درسته که حالا شما دارید به این مسأله گیر میدین. یعنی این مسأله به این ریزی رو دیدید گاف به اون بزرگی رو ندیدید. من نمیدونم این جامعه داره به کجا میره؟

    • آرشاوین_دقیقا آقا افشین:

      آقا افشین نکته کامل درست و بجایی اشاره کردی،بجای این سوتیای کوچیکو بیمزه عمقی نگا کنید،این گاف بزرگترین بوده!!!

  10. من:

    فعلا که شما ظاهرا سوتی دادید.حلال ابدی بودن مادرزن به معنی اینه که مادر زن هرگز بادامادش نمیتونه ازدواج کنه نه اینه براهمیشه محرمش باشه و بتونه موهاشو ببینه دستشو بگیره وغیره….اول از یه چیزمطمئن بشید بعد تو بوق بزاریدش…..بااین سریالای مزخرفمون کی میخاس ترقی کنیم نمیدونم

  11. حقنگر:

    انقدر خوشحال تیتر زدین که کاملا مشخصه از دین اطلاعات کافی ندارین و فقط به دنبال حاشیه سازی هستین.

  12. مرضیه:

    زمانه های قدیم خیلی از چیزهایی که ما میدونیم الان رو نمیدونستن.اونا خیلی پایبند بودند.اطلاعاتشونم کم بوده نسبت به الانت .این که سوتی نیست

  13. مرضیه:

    زمانه ای قدیم خیلی از چیزهایی که ما میدونیم الان رو نمیدونستن.اونا خیلی پایبند بودند.اطلاعاتشونم کم بوده نسبت به الانت .این که سوتی نیست

  14. Armin:

    عشقم توی فیلم محرمن تو واقعیت که نیستند

  15. نوید:

    به چه چیزهایی گیر میدین شماها

  16. سما:

    چند قسمت قبل قباد و شهرزاد برگه های طلاقو امضا کرده بودن و از هم جدا شده بودن..لابد این دیالوگ هم به این خاطر بوده دیگه

  17. لطفی:

    aivchn ]d ]d isja.lhg ;[h f,a..

    • علی:

      دقیقاهمین طوره!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.