سوتی عجیب در ساخت مجسمه قهرمان المپیک +عکس

“کلی هولمز” دونده انگلیسی به ساخت مجسمه برنزی که به افتخار او قرار بود در شهر زادگاهش قرار گیرد اعتراض کرد.

 

 

keli-holmz

 

به گزارش “۱ پارس” به نقل از پرداد و به نقل از دیلی میل, این مجسمه ۱۶۰ سانتی متری به افتخار این دونده دارای مدال طلای المپیک “کلی هولمز”ساخته شده است اما مشکل اینجاست که این مجسمه هیچ شباهتی به این خانم ورزشکار ندارد و همین مسئله باعث اعتراض وی شده است.

 

این مجسمه قرار است نزدیک شهر محل تولد این ورزشکار قرار گیرد اما جالب است بدانید این مجسمه هیچ شباهتی به ورزشکار مورد نظر ندارد و همین امر باعث شد مسئولان این شهر اجازه ندهند این مجسمه به این شهر منتقل شود.

 

jesika-einz

 

به گفته فرماندار این شهر این مجسمه شباهتی به “کلی هولمز” ندارد و بیشتر شبیه ورزشکار دیگر انگلیسی به نام “جسیکا اینز” است.

 

او میگوید وقتی تصویری از این مجسمه به او نشان داده اند و گفتند که این مجسمه کلی هولمز است او با تعجب نگاه دقیقی به این عکس کرده و متوجه شده است این مجسمه به هیچ وجه شباهتی به این خانم ندارد حتی در یک نظر سنجی اینترنتی ۸۶ در صد شرکت کنندگان گفتند این مجسمه به این خانم ورزشکار تعلق ندارد.

 

کلی هولمز در این رابطه گفته است : به هرحال ایده ساخت و قرار دادن این مجسمه در شهر زادگاهم نظر خوبی است چون نشان دهنده رابطه نزدیک من و مردم شهر زادگاهم است و من از آن استقبال میکنم اما این مجسمه ای که ساخته شده است به هیچ وجه شباهتی به من ندارد و من اجازه نمیدهم آن را به نام من پرده برداری کنند.

سلامت و زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.