سوخت مورد نیاز در موشک ها و راکت ها در کاهو و شیر وجود دارد

۱۰م آذر ،

موشک و راکت ها موتورهایی می باشند که نسبت به هر نوع موتور دیگری نیروی بیشتری تولید می کنند و بیشتر موشک های امروزی با سوزاندن سوخت نیرو تولید می کند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران و به نقل از نیونیوز؛ شیر و کاهو مواد مورد نیاز برای سوخت اولیه موشک را دارا می باشند و این مواد غذایی سبب می شوند که موشک ها و راکت ها گازهای سمی و آلوده وارد هوا نکنند.

ررسی ها نشان می دهند پرکلرات یک ماده شیمیایی طبیعی است که توسط انسان ساخته می گردد و در هوا فضا و دفاع مورد استفاده قرار می گیرد و موشک برای سوخت از آن استفاده می کند در انسان ها غلظت های بالای پرکلرات غده ی تیرویید و سوخت و ساز بدن را مختل می کند.
 
اثرات طولانی مدت و مضرات غلظت ای پرکلرات برای انسان هنوز تا حد بسیاری ناشناخته است اما دانشمندان با انجام آزمایش هایی روی سوخت و روغن موشک ها دریافتند که شیر و کاهو دارای موادی می باشند که می توانند در هوا فضا به کار گرفته شوند.

 پزشکان همچنین پیشنهاد می کنند که انسان ها برای غلبه بر این نوع آلودگی ها از نوشیدن شیر و خوردن کاهو بسیار استفاده کنند تا این مواد سمی حاصل از سوخت هواپیماها و موشک ها روی سلامتی  انسان اثرات جبران ناپذیری نگذارند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.