سوداگر مرگ دستگیرشد

سه شنبه ۲۳ خرداد – ۰۴:۴۴:۲۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- قاچاقچی عمده مواد مخدر که اقدام به قاچاق مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان ابهر می کرد دستگیر و از وی نزدیک به پنج کیلو تریاک کشف شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ” محمد اکبری کنعان ” در باره این خبر گفت : چندی پیش ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از طریق منابع اطلاعاتی  در جریان قاچاق یک محموله پنج کیلویی تریاک به شهر ابهر قرار گرفتند.
وی تصریح کرد : طبق اطلاعاتی که در اختیار پلیس قرار گرفته بود این قاچاقچی محموله مورد نظر را از اصفهان خریداری و قصد فروش در شهرستان ابهر را داشت.
این مقام انتظامی یادآور شد : با این اطلاعات ماموران متهم را زیر نظر گرفته و پس از اطمینان از انتقال مواد توسط این متهم به نام ” الف – الف ” وی را حین فروش مواد مخدر در یک مغازه واقع در جاده زنجان غافلگیر و دستگیر کردند.
سرهنگ ” اکبری کنعان ” تصریح کرد : ماموران در بازرسی از وسایل همراه متهم مقدار چهار کیلو و ۹۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان این خبر گفت : متهمی دیگری که در این مغازه مشغول استعمال مواد مخدر بود دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۲۱۶۴۴۲۶۱۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.