سوریه آتش را با آتش پاسخ می‌دهد/ هیچ چیز نمی‌تواند مانع مقابله به مثل سوریه شود

فروردین ۱۴۰۳

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح؛

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید گفت: قرائن نشان می‌دهد سوریه در راستای حفظ امنیت ملی چنانچه مورد حمله آمریکا قرار گیرد منافع آمریکا و هم پیمانانش را مورد حمله قرار خواهد داد.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه نشست تعدادی از پزشکان که پیرامون راهکارهای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس تشکیل شده بود با اشاره به تحولات سوریه، اظهار داشت: کشورهایی که به عنوان شرکای آمریکا پول، امکانات و پایگاه در اختیار مهاجمان قرار می‌دهند در تیررس سوریه قرار دارند و پیش بینی‌ها حاکی از این است که هیچ چیز نمی‌تواند مانع مقابله به مثل سوریه شود.
 
وی تصریح کرد: اطلاعات آشکار با صراحت می‌گوید سوریه، متوجه عملیات‌های فریب دشمن است، لذا هر اقدام نظامی از سوی آمریکا را عملی فراگیر تلقی می‌کند و بر این اساس آتش را با آتش و آفند را با آفند متحرک و گسترده پاسخ خواهند داد.
 
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تقبیح اقدامات خودسرانه و جنگ افروزانه آمریکایی‌ها و در مقابل شکل گیری یک جبهه گسترده ضد جنگ در جهان گفت: جامعه جهانی به سوریه حق می‌دهد در دفاع از خود به طور فراگیر با دشمنان و متجاوزین برخورد قهرآمیز کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.