سوریان: همان سوریان جنگنده را خواهید دید

حمید سوریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نزدیک به ۹ ماه است که در اردوی تیم ملی هستم. در این مدت تمرینات سخت و مستمری داشتم. اکنون که حدود ۲۰ روز تا آغاز رقابت های کشتی المپیک باقی مانده، با جدیت کار و تلاش می کنم تا نماینده شایسته ای برای ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن باشم.

وی ادامه داد: همه از سوریان انتظار کسب مدال دارند، مسابقات المپیک در بالاترین سطح ممکن برگزار می شود. این بازی ها نهایت همه رقابت ها است . ۲۰ کشتی گیر در هر وزن حضور دارند که بهترین های دنیا هستند. بدون شک رقابت های سختی خواهد بود.

قهرمان کشتی فرنگی ایران و جهان گفت: رشته کشتی در طول سالیان اخیر مدال ها خوبی برای ورزش ایران به دست آورده است، همین موضوع باعث شده انتظارها از کشتی گیران افزایش یابد. به نظر من این انتظار بحق است و کشتی گیران می توانند با تلاش و جدیت، قله های رفیع ورزش دنیا را تسخیر کنند. امیدوارم در کنار همه ملی پوشان بتوانیم این انتظارها را در لندن به شکلی مطلوب پاسخ دهیم.

وی در مورد حریفان خود در بازی های المپیک لندن گفت: بدون شک رقبای خوبی در این بازی ها رو در روی من قرا می گیرند، کشتی گیر آذربایجان در نبود من سال قبل موفق شد قهرمان شود، نماینده روسیه نیز هر کشتی گیری که باشد بهترین است، در آسیا نیز حریفانی از کره و ژاپن دارم که خوب هستند. اما همه چیز در لندن و در بازیهای المپیک رقم می خورد .مطمئن باشید حمید سوریان اهل کم فروشی و کم کاری نیست و با تمام وجود به روی تشک می رود.

ورزشی ** ۰۶۶۱**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۰۳۷۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.