سوغات تازه مرسدس بنز برای مردم آمریکای شمالی

۱۴فروردین۱۳،

مجله ماشین – کمپانی «مرسدس بنز» مدل تازه cla45 amg مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک ۴matic را در نمایشگاه اتومبیل «نیویورک» رونمایی و اعلام کرد که این ماشین، از ماه نوامبر سال جاری میلادی، با قیمت پایه ۴۸۳۷۵ دلار وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد.
این هاچ بک، از نظر فنی، پلت فرم، شکل ظاهری و طراحی داخلی بر اساس مدل a45 amg 4matic (که چندی پیش در نمایشگاه اتومبیل «ژنو» رونمایی شد) ساخته شده و از میان شاخصه های ظاهری و امکانات آن می توان به مواردی نظیر سپر تازه، ورودی های هوای بزرگتر، جلوپنجره زیبا، طراحی مجدد سپر عقب، خروجی های دوبل و کروم کاری شده اگزوز، رینگ های ۱۸ اینچی اسپرت ۲ پره به همراه تایرهای ۲۳۵ میلی متر با ۴۰ میلی متر پهنا، روکش چرمی صندلی ها، کمربندهای ایمنی قرمز رنگ، فرمان amg مجهز به کنترلرهای سیستم صوتی، ناوبری و . . .، پدال های تعویض دنده، پنل های استیل amg، تزئین بخش هایی از جلو داشبورد به وسیله آلومینیم، سیستم کنترل ثبات و پایداری سه حالته، فرمان حساس به سرعت، سیستم تعلیق «مک فرسون» در جلو و چند اتصالی در عقب به همراه خفه کن های الکترونیکی با دو حالت تنظیم مختلف و امکان سه حالت تنظیم مختلف برای جعبه دنده، اشاره کرد.

 

 

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، قلب تپنده این ماشین یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر است که ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور را، از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه به هر چهارچرخ منتقل می کند. شتاب اولیه و حداکثر سرعت این مدل به ترتیب ۴٫۶ ثانیه و ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت (محدود شده به صورت الکترونیکی) اعلام شده و طبق اعلام مسئولین «مرسدس بنز» به ازای هر یکصد کیلومتر پیمایش در سیکل ترکیبی تنها به ۸٫۳ لیتر سوخت نیاز دارد.
این شرکت برنامه ای برای فروش خودروی مورد بحث، در ایالات متحده ندارد.
شایان توجه است، کمپانی «مرسدس بنز» اعلام کرده که شاسی بلند gla45 amg 4matic را، سپتامبر سال جاری میلادی در نمایشگاه اتومبیل «فرانکفورت» معرفی خواهد کرد.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : پنجشنبه ۱۵ فروردین
ساعت ارسال : ۱۰:۴۵
تهیه خبر: حمیدرضا انصاری


منبع:مجله ماشین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.