سومین همایش بزرگ حامیان جلیلی این بار در زادگاه لنکرانی

۱۵اردیبهشت،

GPlus

۴۰ دقیقه پیش – ساعت ۰۹:۴۸:۵۵

خبرگزاری آریا – سومین همایش بزرگ دعوت از جلیلی برای حضور در عرصه انتخابات دوشنبه ۱۶اردیبهشت ماه در مسجد رسول اعظم (ص) شیراز برگزار خواهد شد.

خبرگزاری آریا – علی جعفری ضمن دعوت از کلیه اقشار برای حضور در این مراسم گفت: سومین همایش بزرگ دعوت از دکتر جلیلی برای حضور در عرصه انتخابات دوشنبه ۱۶اردیبهشت ماه در مسجد رسول اعظم (ص) شیراز برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، همایش دعوت از سعید جلیلی برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم روز دوشنبه ۱۶اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ در مسجدرسول اعظم (ص) شیراز واقع در بولوار فضیلت برگزار خواهد شد.
علی جعفری افزود مسئول ستاد مردمی دعوت از دکتر جلیلی درشیراز با اعلام این خبر گفت: پس از شکل گیری ستاد دعوت دکتر جلیلی در شیراز و ارسال نامه های متعدد از طرف اقشار مختلف به ایشان، تصمیم گرفتیم حامیان گفتمان انقلاب اسلامی را گرد هم جمع کنیم تا در فضایی صمیمانه تر، دعوت دوستداران گفتمان انقلاب اسلامی در شیراز را به ایشان برسانیم.
وی ضمن دعوت از کلیه اقشار برای حضور در این مراسم گفت: سومین همایش بزرگ دعوت از دکتر جلیلی برای حضور در عرصه انتخابات دوشنبه ۱۶اردیبهشت ماه در مسجد رسول اعظم (ص) شیراز برگزار خواهد شد.
علی جعفری افزود: این همایش کاملا خودجوش و با مشارکت مجموعه های مختلف مردمی و فعالان مسجدی، طلبه و دانشجو برگزار می گردد.
رئیس ستاد مردمی دعوت از سعید جلیلی در شیراز با بیان اینکه تمام تلاش ما در مجموعه هایی که به عنوان ستاد دعوت شکل گرفته ایجاد فضای گفتمانی و دعوت از دکتر جلیلی در عرصه انتخابات خواهد بود گفت: تمامی برنامه ها و شکل کار در این ستاد مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی است و ضمن احترام به سایر کاندیدا، تا آخرین روز ثبت نام تمام تلاش خود را برای به صحنه کشیدن اصلح خواهیم کرد، اما در این مسیر برخلاف بعضی بی اخلاقی های سیاسی و نفی سایر کاندیدا، به تبیین گفتمان و معرفی مصداق مورد نظر و کارهای ایجابی خواهیم پرداخت.

چرا می خواهید این خبر را گزارش کنید؟

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

شماره تماس :

توضیحات :

ثبت

خبرخون – انتخابات
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.