سومین کنگره ملی مهندسی نفت ایران ۲۷ و ۲۸ تیر برگزار می شود

پنجشنبه ۱ تیر – ۰۱:۱۰:۳۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- سومین کنگره ملی مهندسی نفت ایران روزهای ۲۷ و ۲۸ تیر با هدف رسیدن به اهداف کلان نفت و گاز ایران در برنامه پنجم و ارائه راه های تبدیل تهدیدهای خارجی به فرصت برگزار می شود.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، افزایش سهم و ارتقای جایگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در سطح منطقه و جهان، افزایش تولید نفت و گاز با اولویت میدان های مشترک و افزایش ظرفیت پالایشی و تولید محصولات پتروشیمی، استفاده بهینه از ذخایر هیدروکربوری به عنوان پشتوانه و محرک توسعه پایدار اقتصادی کشور، افزایش بهروه وری در حوزه های مختلف صنعت نفت در جهت رشد تولید ناخالص داخلی، تحقق سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و اعمال مدیریت انرژی به منظور جلوگیری از اسراف در مصرف سوخت  از جمله اهداف کلان صنعت نفت و گاز در برنامه پنجم توسعه است.
محورهای علمی این همایش در قالب موضوع هایی چون اکتشاف، حفاری-تکمیل چاه، مخازن، بهره برداری و تولید تعریف شده و چند کارگاه آموزشی نیز برای علاقه مندان پیش بینی شده است.
نخستین کنگره ملی مهندسی نفت از سوی انجمن مهندسی نفت ایران در خرداد ۱۳۸۵ در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار و در آن ۱۲۹ مقاله از سوی کمیته علمی انتخاب و ارائه شد.
دومین کنگره ملی مهندسی نفت ایران نیز با همکاری انجمن مهندسی نفت ایران در بهمن ۱۳۸۶ در دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعت نفت در اهواز برگزار و از حدود ۵۰۰ مقاله دریافتی، ۱۷۰ مقاله انتخاب و ارائه شد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای شرکت در کنگره می توانند به آدرس اینترنتی www.ipec3.ir/home.html مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۱۱۳۱۰۳۹۴۸۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.