سومین آلبوم نیما مسیحا منتشر می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم تازه نیما مسیحا که در مرحله ضبط قرار دارد اوایل سال آینده منتشر می‌شود.

نیما مسیحا، خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار یافتن یک اثر موسیقایی هستم که این آلبوم اوایل سال آینده روانه بازار موسیقی می گردد.

این خواننده در ادامه بیان کرد: این سومین آلبومی است که با صدای من منتشر می‌شود و تمامی اشعار و کارها به سلیقه شخصی خودم بوده است و تلاش کردم اثری منتشر کنم که مورد قبول مخاطبان قرار گیرد.

مسیحا تاکید کرد: این آلبوم با آثار قبلی بسیار متفاوت است؛ زیرا سعی کردم از تجاربی که در این چند سال کسب کردم برای هرچه بهتر شدن آثار استفاده کنم.

نیما مسیحا خاطرنشان کرد: این اثر موسیقایی شامل ۱۹ قطعه است و عنوان آلبوم هنوز مشخص نشده است، همچنین این اثر موسیقایی در مرحله تنظیم و ضبط قرار دارد.

این خواننده پاپ در ادامه افزود: تلاش کردم در این اثر از حضور هنرمندانی بهره‌مند شوم که در حوزه کاری خود موفق و مطرح می باشند؛ زیرا معتقدم این اثر باید مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

مسیحا گفت: همچنین قرار است در تهران و شهرستان‌ها به صحنه رویم که این کنسرت‌ها در رشت، تبریز و اهواز و… برگزار می‌شود که به زودی خبرها دقیق آن انعکاس می‌یابد.

گفتنی است، نیما مسیحا خواننده جوان اواخر دهه ۷۰ با خواندن آهنگ “پروانگی” از بابک بیات در فیلم “دست‌های آلوده” به طور حرفه‌ای وارد دنیای موسیقی شد و در آغاز دهه ۹۰، تازهترین آلبومش به نام “توهم” را روانه بازار کرد که جزو آلبوم‌های موفق سال بود.

این خواننده پاپ در کارنامه حرفه‌ای خود همکاری با ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر سمفونیک صدا و سیما را با رهبری مجید انتظامی و  محمد بیگلری‌پور داراست.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.