سومین جشنواره وبلاگ نویسی دانشجویی «از حماسه تا حماسه» برگزار می‌شود

۹ م دیماه ،

14-421.jpg

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سومین جشنواره ملی وبلاگ نویسی دانشجویی از حماسه تا حماسه ویژه بزرگداشت سالروز ۹ دی ماه و ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر جلیل دارا در این خصوص اظهار داشت: حماسه ۹ دی نقطه عطف تاریخی در ایران پس از انقلاب اسلامی به شمار می‌آید و این حماسه هرچند به ظاهر در پاسخ به شرایط پس از انتخابات ۸۸ بود، اما در واقع تبعیت مجدد مردم با انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و ایستادگی برای پیروزی ۲۲ بهمن ماه شکل گرفت و همین امر سبب ماندگاری ۹ دی شد.

وی همچنین ضمن تاکید بر لزوم پاسداشت حماسه ۹ دی ماه به عنوان یک ضرورت انقلابی و اسلامی، گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم برای سومین سال متوالی جشنواره ملی وبلاگ نویسی دانشجویی از حماسه تا حماسه را ( با موضوع ۹ دی و ۲۲ بهمن ) برگزار می‌کند.

دکتر دارا افزود: جشنواره از حماسه تا حماسه با محورهای مبارزه با لیبرالیسم، کار و سرمایه ایرانی، بیداری اسلامی،اقتصاد مقاومتی و در سه بخش وبلاگ نویسی، طراحی پوستر وطراحی پس زمینه ترتیب یافته است.

گفتنی است دانشجویان علاقه مند می توانند برای ثبت نام و شرکت در جشنواره در فاصله زمانی ۹ دی ماه تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به نشانی اینترنتی iusfestivals.org مراجعه کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.