سومین مبارزه ˝مرد آهنی˝ از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود + آنونس

۱۶م اسفند ،

بالاخره با انتشار یافتن تریلر سومین قسمت اکشن ماجراجویانه ˝مرد آهنی˝ که شین بلک، سینماگر شناخته شده آمریکایی آن را جلوی دوربین برده، خیال طرفداران این فیلم از بابت اکران قطعی آن در تاریخ معین شده، راحت شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه “مرد آهنی۳” (Iron Man3) را درو پیرس بر اساس طرحی از شین بلک به رشته تحریر درآورده و در این قسمت تونی استارک (شخصیت اصلی فیلم) به جنگ گروه خطرناکی می‌رود که می‌خواهند تمام دانشمندان جهان را در صورتی‌که حاضر به همکاری با آنها نباشند از بین می‌برند و در این راه هیچ حد و مرزی را نیز نمی‌شناسند. تونی استارک هم پس از اینکه متوجه می‌شود دنیایی که با زحمت بسیاری ساخته توسط این اشخاص که هویت مشخصی هم ندارند در حال نابودی است به شناسایی و مبارزه با آنها می‌پردازد که…

شین بلک در مقام کارگردان مرد آهنی۳″، نگارش فیلمنامه و کارگردانی فیلم‌هایی همچون “سلاح مرگبار۱و۲″، “آخرین پسر پیشاهنگ”، “تیم هیولا”و… را در کارنامه سینمایی خود دارد.

به نوشته هالیوودریپورتر، رابرت دونی حونیور، گای پیرس، ربکا هال، جیانت پلاترو، پائول بتانی، ویلیام سدلر، جیمز بگ دال، استن لی، دال دیکی، تی سیمپ کینس و بن کینگزلی بازیگران سومین قسمت اکشن ماجریاجویانه “مرد آهنی” می باشند.

کوین فگ، مدیر اجرایی کمپانی مارول، به عنوان تهیه‌کننده اصلی این فیلم، با بیان اینکه شیوه داستان‌گویی در “مرد آهنی۳” با قسمت‌های قبلی این اکشن بسیار متفاوت است، از اکران قطعی این اکشن ماجراجویانه در روز ۳ ماه می ۲۰۲۴ میلادی (۳ اردیبهشت ماه ۹۲) خبر داده است.

آنونس فیلم “مرد آهنی۳” را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.