سومین نمایشگاه استانی بازی‌های رایانه‌ای فردا پایان می‌یابد

۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

نمایشگاه استانی بازی‌های رایانه‌ای که بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای متولی برگزاری آن است، فردا پس از چهار روز برپایی در محل دائمی نمایشگاه‌های قم پایان می‌یابد.

به گزارش تفسیری گروه علمی،‌پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این نمایشگاه که از ۱۶ آبان ماه سال جاری با حضور بیش از ۱۰ شرکت داخلی در محل دائمی نمایشگاه های قم آغاز شده بود، فردا به کار خود پایان می دهد.

در سومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای  فعالان صنعت بازی های رایانه ای  کشورمان آخرین تولیدات خود را در معرض دید مخاطبان و علاقه مندان به سرگرمی های الکترونیک بویژه خانواده های قمی قرار دادند.

این نمایشگاه با اقبال مسوولان شهر قم و علاقه مندان به  بازی های رایانه ای قرار گرفت، که این امر نشان دهنده جایگاه این هنر صنعت در نظر مسوولان و مخاطبان گیم در این شهر است.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه سه کارگاه تخصصی گیم با حضور حجج اسلام میرزایی، علیزاده و صالحی از کارشناسان حوزوی در محل برپایی نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای قم، به مدت سه روز برای فعالان و علاقه مندان  این عرصه برپا شد.

جذابیت موضوع در عرصه گیم، علاقه مندی جوانان قمی به بازی های رایانه ای،نمایش تازهترین و به روزترین تولیدات بازی های رایانه ای در کشور، ایجاد فضای سرگرمی و نشاط با بهره گیری از بازی های رایانه ای را می توان از ویژگی های سومین نمایشگاه استانی بازی‌های رایانه‌ای عنوان نمود.

ترویج نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ایESRA ، نمایش توانمندی های متخصصان و هنرمندان ایرانی، توسعه همکاری‌های بازی سازهای استانی در زمینه صنعت بازی‌های رایانه‌ای و ارتقاء سطح دانش فنی و تامین امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید در کشور، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

سومین نمایشگاه استانی بازی‌های رایانه‌ای درقالب بخش های تولیدات، مسابقات، خانواده، بازی و سرگرمی، کارگاه های تخصصی و فناوری ها برپا شده است.

معرفی  نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ایESRA، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از بازی‌های رایانه ای، آشنایی خانواده‌ها با بازی‌های رایانه‌ای، تبیین نقش بازی‌های رایانه‌ای در آموزش و… در بخش خانواده مورد بررسی قرار گرفت.

بازی های شبکه ای، بازی های کنسولی، فن‌آوری‌های تازه بازی های الکترونیکی، بازی های کابینی، دنیای بدون بازی های رایانه ای و… قسمت های مختلف بخش بازی و سرگرمی را تشکیل می دهند.

سومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای در فضایی بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ متر مربع، ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه از ساعت ۹صبح تا۲۰ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قم برپاست.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای تا کنون سه نمایشگاه استانی در مازندران، خراسان رضوی و قم برپا نموده و برگزاری این اتفاق را در دیگر نقاط کشور در دستور کار خود دارد./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.