سومین همایش کاربران واحدهای “سیکل ترکیبی” و گازی V94.2

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سومین همایش کاربران واحدهای “سیکل ترکیبی” و گازی V94.2، دوازدهم تا چهاردهم آذر ماه ۹۲ در نیروگاه پرند مپنا برگزار می شود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با توجه به وجود تعداد قابل توجهی از واحدهای توربین گازی V94.2 در کشور، هدف از برگزاری این همایش، هم‌اندیشی و بررسی مسائل و تجربیات موجود در زمینه بهره‌برداری از این نوع واحدهای گازی درکشور تعریف شده است.

این همایش به میزبانی شرکت تولید برق پرند مپنا و با همکاری شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا و انجمن صنفی کارفرمایی نیروگاه های کشور برگزار می‌شود.

همچنین محورهای اعلامی سومین همایش کاربران واحدهای V94.2، شامل بررسی و تحلیل مشکلات بهره‌برداری و تعمیر و نگهداری واحدهای V94.2، بهینه‌سازی، ارتقا (up-grading) و افزایش توان و راندمان نیروگاه، افزایش عمر مفید واحدهای نیروگاهی، بازسازی قطعات واحدهای گازی و سیکل ترکیبی و تحلیل حوادث نیروگاهی (fact finding)، تازه‌های قابل ارایه در واحدهای گازی و سیکل ترکیبی است.

مهلت دریافت مقالات و سوالات کاربران ۱۰ آبان ماه جاری و اعلام نتایج بررسی مقالات نیز ۲۵ آبان اعلام شده است.

گفتنی است اولین همایش کاربران واحدهای V94.2 با حضور مدیران و کارشناسان صنعت برق در ۲۴ آذر ماه ۹۰ در نیروگاه شهدای پاکدشت (سیکل ترکیبی دماوند) و با هدف انتقال تجارب بهره‌برداری، کمتر شدن خطرات و اشتباهات و بهینه شدن بهره‌برداری و دومین همایش در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهر ماه ۹۱ در محل نیروگاه شهدای پاکدشت (سیکل ترکیبی دماوند) شامل بخش‌های ارائه مقالات، پرسش و پاسخ میان کاربران و پرسش و پاسخ کاربران با سازندگان برپا شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.