سومین کنفرانس مدیریت اجرایی برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: سومین کنفرانس مدیریت اجرایی به همت موسسه مدیران جوان پویا و با همکاری دانشگاه تهران، انجمن مدیریت اجرایی ایران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۴ و ۲۵ مهر در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

ذبیح‌الله زارع دبیر اجرایی سومین کنفرانس مدیریت اجرایی در گفتگو با خبرنگار پانا، با اشاره به حضور پرفسور الوانی چهره ماندگار مدیریت کشور به عنوان دبیر این دوره، گفت: این کنفرانس که به صورت سالانه برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین گردهمایی استادان، پژوهشگران و مدیران در حوزه مدیریت اجرایی در ایران به شمار می‌رود.

وی توجه به جایگاه مدیریت اجرایی را به عنوان ابزاری کارآمد و بین رشته‌ای برای توسعه و ترویج دستاوردهای علمی کشور ضروری دانست و اظهار داشت: هدف از برگزاری کنفرانس مدیریت اجرایی، ارایه آخرین مباحث تحقیقاتی و نظری، افزایش آگاهی، بینش و کسب مهارت‌های لازم در زمینه‌های برنامه‌ریزی، رهبری و نوآوری است.

دبیر اجرایی سومین کنفرانس مدیریت اجرایی، رهبری کسب و کارهای آینده را محور اصلی این کنفرانس اعلام کرد و گفت: «تبیین جایگاه و نقش مدیریت اجرایی در پیشبرد اسناد فرادست ملی»، «آینده نگاری و مدیریت آینده»، «مدیریت تکنولوژی، نوآوری و تحقیق و توسعه» و «مدیران آینده و شایستگی‌ها» از جمله محورهای این کنفرانس است.

زارع با اشاره به نشست‌های تخصصی در سومین کنفرانس مدیریت اجرایی، خاطر نشان کرد: کارگاه های آموزشی «هوشمندی کسب و کار»، «سرمایه آینده سازمان‌ها» و «رویکرد یکپارچه مدیریت استراتژیک» از جمله بخش‌های این کنفرانس است.

وی همچنین افزود: در سومین کنفرانس مدیریت اجرایی، میزگرد تخصصی «تبیین جایگاه آینده‌پژوهی در اقتصاد دانش بنیان» با حضور دکتر سعید خزایی مدیر مرکز آینده‌پژوهی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، دکتر مرتضی عمادزاده رییس انجمن مدیریت اجرایی ایران و دکتر ساسان شاه‌ویسی رییس پژوهشکده مطالعات استراتژیک و آینده‌پژوهی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی سومین کنفرانس مدیریت اجرایی با اشاره به استقبال خوب از فراخوان مقاله، گفت: تعداد ۲۴۰ عنوان مقاله تخصصی به دبیرخانه این کنفرانس رسیده است که از مقالات برتر در روز پایانی کنفرانس تقدیر می‌شود.

سومین کنفرانس مدیریت اجرایی به همت موسسه مدیران جوان پویا و با همکاری دانشگاه تهران، انجمن مدیریت اجرایی ایران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ۲۴ و ۲۵ مهرماه در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.embaconference.com مراجعه کنند.
 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.