سونی ˝پرنده‌های خشمگین˝ را روانه پرده‌های سینماها می‌کند

۲۶اردیبهشت،

کمپانی سونی پیکچرز با همکاری کمپانی ریویو و با اقتباس از بازی مشهور و پرطرفدار ˝پرنده‌های خشمگین˝، انیمیشن سینمایی این بازی محبوب را تا سال ۲۰۱۶ میلادی روانه پرده‌های سینماهای جهان می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، بازی‌های یارانه‌ای “مهاجم مقبره”، “مکس پین”، “مورتال کومبت”، “برادران سوپر ماریو”و… از جمله بازی‌هایی می باشند که پس موفقیت در بازار جهانی بازی‌های یارانه‌ای، کمپانی‌های فیلمسازی با اقتباس از آنها فیلم‌های سینمایی بسیاری را روی پرده بردند و در همین راستا طرفدار بازی “پرنده‌های خشمگین” باید منتظر باشند تا نتیجه همکاری کمپانی ریویو با کمپانی سونی پیکچرز را در سال ۲۰۱۶ میلادی روی پرده سینما تماشا کنند.

بنابر این گزارش، کمپانی روویو قصد دارد انیمیشن سه‌بعدی “پرنده‌های خشمگین” را با همکاری کمپانی سونی پیکچرز برای سال ۲۰۱۶ میلادی آماده پخش در سینمهای جهان بکند.

قائم مقام مدیرعامل کمپانی سونی پیکچرز با ابزار خوشحالی از انتخاب این شرکت برای تولید انیمیشن “پرده‌های خشمگین” گفته که همه استودیوهای سینمایی دوست دارند که بتوانند چنین انمیشینی را بسازند و کمپانی سونی هم به این انتخاب افتخار می‌کند.

هنوز جزییات بسیاری از پشت پرده ساخت انیمیشن سینمایی “پرنده‌های خشمگین” منتشر نشده و کسی نمی‌داند که انیمیشن‌سازان خلاق داستان پرنده‌های عصبانی و خوک‌های تیبل را به چه صورت روی پرده خواهند آورد اما پیش‌بینی می‌شود که داستان این انیمیشن بر اساس مجموعه‌ای کارتون‌های کوتاه کمپانی ریویو ساخته شود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.