سونی قیمت ابزارهای Vaio مبتنی بر ویندوز ۸ را اعلام کرد

حدود ۲۵ روز تا انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ زمان باقی مانده و کم کم قیمت‌ محصولات مبتنی بر این سیستم‌عامل مشخص می‌شوند. در همین راستا، سونی قیمت محصولات جذابی که در نمایشگاه IFA 2012 به نمایش گذاشت را اعلام نموده است. محصولات ویندوزی جدید سونی ابتدا وارد بازار ژاپن و پس از آن وارد بازار جهانی خواهند شد. سونی قیمت حدود ۱۹۳۰ دلار را برای کامپیوتر تبدیل شدنی Duo 11 Slider PC در نظر گرفته است. جزئیات بیشتر به همراه قیمت دیگر محصولات سونی را در ادامه مشاهده کنید.

سونی اعلام کرده که کامپیوتر تبدیل شدنی Duo 11 Slider با قیمت ۱۵۰٫۰۰۰ ین معادل ۱۹۳۰ دلار در روز انتشار ویندوز ۸ وارد بازار ژاپن می‌شود. اگر به خاطر داشته باشید Duo 11 مجهز به صفحه نمایش ۱۰۸۰p، پردازنده ۱.۷ گیگاهرتزی Core i503317U، حافظه ذخیره سازی SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و ۴ گیگابایت حافظه رم بود.

سونی علاوه بر Duo 11 قیمت کامپیوتر بدون کیس قابل حمل Tap 20 را ۱۴۰٫۰۰۰ ین معادل ۱٫۸۰۰ دلار تعیین نموده و اعلام نموده آن را در ماه نوامبر وارد بازار خواهد کرد. Tap 20 مجهز به پردازنده Core i3, i5 و i7، حافظه رم ۴ تا ۸ گیگابایت، حافظه ذخیره سازی HDD با ظرفیت ۱ ترابایت و صفحه نمایش ۲۰ اینچ ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل است.

سونی همچنین در رویدادی که در توکیو برگزار کرد قیمت لپ‌تاپ‌های جدید لمسی Vaio را نیز اعلام نمود: ۱۳۰٫۰۰۰ ین برای لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچ سری T با پردازنده Core i5 و ۱۵۰٫۰۰۰ ین برای ۱۴ اینچ سری E با پردازنده Core i5 و ۲۱۰٫۰۰۰ ین برای کامپیوتر ۲۴ اینچ بدون کیس سری L با پردازنده Core i7.

لپ‌تاپ‌های نام برده شده در روز انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ وارد بازار خواهند شد اما کامپیوتر بدون کیس جدید سونی یک ماه پس از آن عرضه می‌شود.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.