سونی معرفی کرد: ابزاری کوچک برای آوردن گوگل تی‌وی به تلویزیون‌ها

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت سونی یک محصول تازه را برای افزودن گوگل تی‌وی به محصولات سونی معرفی کرده است. این محصول تازه یک دانگل کوچک به نام Bravia Smart Stick است که قابلیت‌های استاندارد گوگل تی‌وی شامل کنترل از طریق دستورات صوتی، هماهنگی با شبکه‌های کابلی یا ماهواره و مرورگر کروم را به تلویزیون اضافه می‌کند.
 
سونی علاوه بر قابلیت‌های گوگل ‌تی‌وی، امکانات متفاوت دیگری را هم به این دانگل اضافه کرده است. به این ترتیب کاربران با خریدBravia Smart Stick، به تمام اپلیکیشن‌های Bravia TV هم دسترسی خواهند داشت. جالب اینکه رابط کاربری براویا تی‌وی و گوگل تی‌وی یکپارچه شده و کاربر از طریق یک رابط کاربری به امکانات هر دو دسترسی خواهد داشت. از جمله نرم افزارهای از پیش نصب شده روی این ابزار کوچک می‌توان به Netflix, Hulu Plus، Pandora، Amazon Prime و یوتیوب اشاره کرد. همچنین امکان نصب نرم‌افزارهای مختلف از طریق گوگل پلی هم وجود دارد.
Bravia Smart Stick امکان نمایش تصویر در تصویر را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به طور مثال وقتی کاربران در حال تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود می باشند، می‌توانند همزمان در گوشه‌ای از تصویر وب پایگاه اینترنتی مورد نظر خودشان را هم باز کرده یا نرم‌افزار یادداشت برداری را اجر کنند.
این دانگل احتمالا از طریق پورت HDMI به تلویزیون متصل می‌شود و از یک ریموت کنترل کاربردی هم بهره می‌برد. سونی جزئیات بیشتری در مورد این محصول تازه خود به زودی اعلام خواهد کرد، اما فعلا مشخص نیست که این ابزار با چه قیمتی و در چه زمانی عرضه خواهد شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.