سونی و عرضه بهترین رایانه لوحی اندرویدی ضد آب جهان

۲۷خردادماه، خبرگزاری‌ها- شرکت سونی رایانه لوحی را معرفی کرده که اولین رایانه لوحی جهان محسوب می‌شود که به صورت ضدآب به دست کاربران می‌رسد و به نقل از شرکت سازنده، حتی در زیر آب هم کاربران می‌توانند در آن تصاویر ویدیویی تماشا کنند.

رایانه لوحی تازه سونی موسوم به Xperia Tablet Z بسیار باریک و سبک ساخته شده است و ابزارهای کاربردی فراوانی را شامل می‌شود، و اگر عمر طولانی باتری آن را هم در نظر بگیریم، می‌توان این محصول را بهترین رایانه لوحی اندرویدی در جهان معرفی کرد.

در عصر تکنولوژیک امروز که دستگاه‌های پیشرفته و کاربردی فراوانی به دست کاربران می‌رسد، سونی چند سال قبل عرصه را به رقبا واگذار کرد. اما مدت کوتاهی پس از این اتفاق شرکت ژاپنی یاد شده بعضی محصولات را به دست کاربران جهانی رساند که توانست محبوبیت از دست رفته آن را بازگرداند.

در این میان به‌تازگی رایانه لوحی Xperia Tablet Z از جانب سونی ارایه شد که کارشناسان آن را بهترین رایانه لوحی اندرویدی در بازار جهانی می‌خوانند که البته یک قابلیت قابل ملاحظه این محصول را از موارد مشابه موجود در بازار جهانی مجزا می‌کند و آن‌ها هم قابلیت ضدآب بودن آن است.

این محصول اولین رایانه لوحی جهان محسوب می‌شود که به صورت ضدآب به دست کاربران می‌رسد و به نقل از شرکت سازنده، حتی در زیر آب هم کاربران می‌توانند در آن تصاویر ویدیویی تماشا کنند.

شرکت سونی برای آنکه این محصول را به صورت ضدآب تولید کند درپوش‌های کوچکی را برای بخش هندزفری، شارژر و … در نظر گرفته است که این درپوش‌ها مانع ورود آب به سیستم داخلی می‌شوند.

این رایانه لوحی با نمایشگری به اندازه ۱۰٫۱ اینچ ساخته شده است که از این نظر می‌توان آن را هم‌اندازه iPad اپل دانست. محصول ژاپنی ۱٫۰۹ پوند وزن دارد و در مقابل iPad اپل با وزنی بالغ بر ۱٫۴۴ پوند عرضه می‌شود و علاوه بر این Xperia Tablet Z باریک‌تر است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.