سونی چند تصویر از رابط کاربری PS4 ارائه کرد

ممتازنیوز:

به تازگی سونی چند تصویر از رابط کاربری PS4 منتشر کرده که اطلاعات مفیدی ارائه می‌کند و نشان دهنده‌ی یک رابط کاربری نسل بعد است. البته سونی اطلاعات زیادی همراه با آن‌ها منتشر نکرده و باید به همین تصاویر بسنده کرد.

سونی چند تصویر از رابط کاربری PS4 ارائه کرد

این تصاویر نشان‌دهنده صفحاتی از جمله صفحه اصلی، تازه‌ها، گالری ویدیو، پخش زنده، پروفایل، اشتراک گذاری، پیام‌ها و ادیت ویدیو هستند. با یک نگاه می‌توان فهمید که این رابط کاربری شباهت زیادی به رابط کاربری PS3 دارد. در صفحه اصلی شاهد آخرین بازی‌های انجام شده و ویدیوها و غیره است که به کار می‌آیند. صفحه‌ی تازه‌ها هم آخرین بازی‌ها و ویدیوهای منتشر شده را به نمایش می‌گذارد تا علاقمندان به آن‌ها رجوع کنند. هم‌چنین صفحه گالری ویدیو، آخرین و برترین کلیپ‌هایی را که دوستان و دیگر کاربران PS4 آپلود کرده‌اند را نشان می‌دهد. صفحه پخش زنده یا همان Live Stream هم جایی است برای نشان دادن بازی به صورت زنده برای دیگران؛ البته فقط بازی‌های پشتیبانی شده.

در بخش پروفایل هم می‌توان اطلاعاتی مانند نام کاربر و گیمرتگ و Trophyها را دید. هم چنین می‌توان از این صفحه اقدام به ایجاد پیام کرد. از طریق منوی Share هم می‌توان اقدام به آپلود تصاویر و ویدیو کلیپ‌ها کرد و بازی را به دیگران نمایش داد. برای ادیت ویدیو‌ها قبل از به اشتراک گذاری هم می‌توان به منوی Video Edit مراجعه کرد و ویدیوها را به دلخواه تغییر داد.

در ادامه تصاویر این رابط کاربری را مشاهده می‌کنید.

slashgear

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.