سوپر‌استار سینمای ایران جلوی دوربین رفت

۲۶خردادماه،

“حمید گودرزی‌” امروز جلوی دوربین “بچه‌های نسبتا بد‌”، “سیروس مقدم‌” رفت.

“محمود اتحادی‌” جانشین تولید مجموعه “بچه‌های نسبتا بد‌” در خصوص روند تولید این سریال مناسبتی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بنا به دلایلی “بچه‌های نسبتا بد‌” دیر آغاز شد و بسیار فشرده مراحل پیش تولید را طی کردیم.
وی با اشاره به حضور هنرمندان صاحب‌نام سینمای ایران در این مجموعه مناسبتی اظهار داشت: تعداد بازیگران سوپر‌استار و بزرگ در “بچه‌های نسبتا بد‌” بسیار است ولی امروز “حمید گودرزی‌” یکی از ستاره‌های محبوب مردم جلوی دوربین “سیروس مقدم‌” می‌رود.
“اتحادی‌” در خصوص ضبط تعداد قسمتها و یا درصد فیلمبرداری این مجموعه گفت: هنوز به درصد و قسمت نرسیده‌ایم و شاید بتوان گفت که حدود ۲۵ یا ۳۰ دقیقه را فیلمبرداری کرده‌ایم.
جانشین تولید مجموعه “بچه‌های نسبتا بد‌” ادامه داد: این کار باید به ماه رمضان شبکه یک سیمای امسال برسد و گروه شبانه‌روزی در تلاش می باشند.
“اتحادی‌” تصریح کرد: حضور “اشکان خطیبی‌”، “سیدعلی طباطبایی‌”، “میلاد کی‌مرام” و “یوسف تیموری‌” قطعی شده و اگر قسمت شود “اکرم محمدی‌” نیز به زودی جلوی دوربین می‌رود.
وی ابراز داشت: امروز پنجمین روز از فیلمبرداری “بچه‌های نسبتا بد‌” طی می‌شود و امیدوارم با تلاش تیم کار را به ماه مبارک رمضان برسانیم.
گفتنی است؛ “بچه‌های نسبتا بد‌” در ۲۶ قسمت ویژه ماه مبارک رمضان ۹۲ برای شبکه یک سیما و با همکاری “سیروس مقدم‌” کارگردان، “سید کمال طباطبایی‌” تهیه‌کننده، “افشین قلی‌پور” مدیر تولید، “فرشاد گل سفیدی‌” مدیر فیلمبرداری، پیمان عباسی‌” نویسنده، “علی احمدی‌” صدابردار‌، “آرزو غفوری‌” طراح صحنه، “زهره سیه‌پوش” طراح گریم، “محمود اتحادی‌” جانشین تولید و “پیام ایرایی‌” به عنوان عکاس “آرش صالحی‌” مدیر تدارکات این مجموعه ما را یاری می‌کنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.