سوژه شدن هیکل دختر ژیمناستیک کار المپیک ریو! +تصاویر

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از جام نیوز: الکسا(Alexa Moreno) در رشته ژیمناستیک هنری به رقابت با سایر ورزشکاران المپیکی پرداخته است اما بعد از اینکه این ورزشکار عملکرد خود را در ژیمناستیک هنری نمایش داده است به طور بی‌رحمانه ‌ای مورد هجوم کاربران شبکه‌های مجازی قرار گرفته است.

سوژه شدن هیکل دختر ژیمناستیک کار المپیک ریو! +تصاویر

این ورزشکار مکزیکی با اینکه تنها ۴۴ کیلو وزن دارد اما بسیاری بعد از مشاهده عملکرد و اندام او در رقابت‌های المپیک شروع به تمسخر او در شبکه‌های مجازی کردند. حتی خیلی‌ها اندام او را با خوک مقایسه کردند.

کاربران توئیتر تصاویری از این ورزشکار را حین نمایش ژیمناستیک در المپیک ۲۰۱۶ ریو می‎گذاشتند و اندام این ورزشکار را مسخره می‌کردند. حتی یکی از کاربران مرد ناشناس هم گفته بود، الکسا به جای رقابت در ریو باید در مسابقات هات داگ خوری شرکت کند که حتما هم برنده خواهد شد!

البته صفحه شخصی این کاربر به دلیل هجوم طرفداران این ژیمناست مکزیکی برای حمایت از او حذف شده است. در حالی که تعدادی انگشت شماری از کاربران شبکه‌های مجازی اندام این دختر ژیمناست ۲۲ ساله را مورد توهین و تمسخر خود قرار دادند، بودند تعداد زیادی هم که در حمایت و قدردانی از الکسا در مقابل این افراد قد علم کردند.

آنها در تلاش بودند که این صحبت‌ها و حرف‌های زشت و رکیک کاربران در خصوص اندام الکسا خاتمه پیدا کند. البته بعد از حمایت سراسری و جهانی از این ژیمناست مکزیکی عجیب بوده است که یکی از هموطنان الکسا در جواب به حمایت مردم جهان از او گفته: او بسیار چاق می باشد و به نیمه نهایی هم نمی‌رسد.

سوژه شدن هیکل دختر ژیمناستیک کار المپیک ریو! +تصاویر


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.