سو استفاده ضدانقلاب از سخنان سعید راد

«بازیگران آدم‌هایی با روحیات مختلف هستند، بازیگران با روانیات و نوع تفکر خودشان زندگی می‌کنند و شاید کمی منطق از آن‌ها دور می‌شود.»

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز“علیرضا نوری زاده” ضدانقلاب فراری و مدیر شبکه ایران فردا، از سخنان “سعید راد” در جشنواره فیلم فجر تقدیر کرد.

این فعال ضدانقلاب در این خصوص گفت: «گرچه حکومت اسلامی نمی خواهد اسامی اینگونه افراد بازگو شود اما اشخاصی مانند سعید راد اسامی آن ها را بر زبان می آورد و جمعیت حاضر در جلسه به وجد می آیند.»

سعید راد در جشنواره فیلم فجر گفته بود: «یادی بکنیم از بزرگان بازیگری آقایان فردین و بهروز وثوقی که چه بخواهیم و چه نخواهیم اینان ستون های سینمای ایران هستند.»

البته ناگفته نماند سعید راد بعد از حواشی به وجود آمده در خصوص این اظهار علاقه، از مردم و اهالی سینما رسما عذرخواهی کرده است.

سعید راد درباره سوء تعبیرهایی که از سخنانش در مراسم افتتاحیه جشنواره‌ی فیلم فجر شده بود توضیح داد و تاکید کرد که «نظام جمهوری اسلامی تثبیت شده است».

سعید راد در ابتدای نشست فیلم “چ” در جشنواره‌ی فیلم فجر با اشاره به حواشی‌ای که بعد از سخنان او در افتتاحیه جشنواره فجر اتفاق افتاد، گفت: «بازیگران آدم‌هایی با روحیات مختلف هستند، بازیگران با روانیات و نوع تفکر خودشان زندگی می‌کنند و شاید کمی منطق از آن‌ها دور می‌شود.»

وی افزود: «اگر مزاحم دست‌اندرکاران مراسم افتتاحیه جشنواره‌ فیلم فجر شدم، از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.»

این بازیگر تاکید کرده است: «نظام جمهوری اسلامی تثبیت شده است و دنیا جلوی ما زانو می‌زند. الان می‌بینیم که بچه‌های این سرزمین به مدد آن همه شهدایی که دادیم، در دنیا افتخار می‌آفرینند. از همه می‌خواهم اگر دچار احساسات شخصی‌ خودم می‌شوم، با من طرف شوند.»

بازیگر “چ” با عذرخواهی مجدد از مسئولان جشنواره فجر اظهار کرد: «من خیلی شرمنده شدم که مزاحم دست‌اندرکاران فستیوال فجر شدم و ای کاش آنجا منطق داشتم و احساساتی نمی‌شدم.»


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.