سیاری: هیچ کس جرات حمله به ایران را ندارد

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر این‌که هیچ کس جرات حمله و تعرض به جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران با استفاده از آب‌های سرزمینی و منطقه‌ای خود با نیت صلح‌طلبی و ارسال پیام صلح و دوستی و نه به قصد تعرض و تجاوز همواره از منافعش دفاع می‌کند.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری هدف برگزاری مانور خلیج‌فارس توسط آمریکا را حفظ روحیه‌ نیروهایی دانست و گفت: همان‌طور که سرلشگر فیروزآبادی این موضوع را تشریح کردند، آمریکایی‌ها با برگزاری مانور در منطقه به دنبال حفظ روحیه خود هستند وگرنه از لحاظ ما این مانور هیچ ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: آمریکا و همتایانش همواره عنوان می‌کنند که برای برقراری امنیت در منطقه حضور دارند، اما تجربه و تاریخ ثابت کرده که هر کجا آنها هستند، دیگر امنیت وجود ندارد، مطمئنا اگر این کشورها منطقه را ترک کنند، امنیت نیز دوباره برقرار می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در توضیح هدف رژیم صهیونیستی از تهدیداتی از جنس حمله به ایران گفت: آنها می‌دانند که غده سرطانی در منطقه هستند و به هیچ عنوان جمهوری اسلامی آنها را نخواهد پذیرفت، از این رو برای بقای خود دست و پا می‌زنند. این در حالی است که هیچ کشوری جرات حمله و تعارض به جمهوری اسلامی را ندارد.

سیاری در مورد چگونگی استفاده از آب‌های سرزمینی ایران برای مقابله با دشمنان گفت: آب‌های سرزمین منطقه‌ای جمهوری اسلامی در خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و به تعبیر فرمانده معظم کل قوا در کل اقیانوس‌ها گسترش پیدا کرده است. ما با استفاده از این آب‌ها البته با نیت صلح‌طلبی و ارسال پیام صلح و دوستی و نه به قصد تعرض و تجاوز از منافع‌مان دفاع می‌کنیم.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.