سیاست‌های سختگیرانه‌ رامنی پیرامون مهاجرت، او را یک گام دیگر از اوباما عقب انداخت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مهاجران اسپانیایی و آمریکای لاتین به سیاست‌های سختگیرانه‌ رامنی پیرامون مهاجرت معترض‌ بوده بنابراین این گروه نیز به کاندیدای دموکرات تمایل بیشتری خواهند داشت.

حسین کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به انتخابات آتی در آمریکا گفت: شرایط انتخاباتی ایالات متحده آمریکا به گونه‌ای بوده که هر یک از کاندیداها با وجود موقعیت خاص خود تاثیر متفاوتی در روند انتخابات گذاشته و  تجربه نشان داده  نامزدی که در ایالت اوهایا بیشترین آرا الکترال کالج را بدست بیاورد پیروز انتخابات است.

وی ادامه داد: باتوجه به مذاکره‌ سوم میان اوباما و رامنی، این دوکاندیدا ضمن به چالش کشیدن سیاست‌های خارجی آمریکا هر دو طرف به شدت از رژیم اشغالگر صهیونیستی و مواضع جنایتکارانه‌اش حمایت نمودند.

کنعانی‌‌مقدم درباره نقش سیاه‌پوستان و زنان در انتخابات آمریکا گفت: ۲۰ درصد از سیاه‌پوستان در انتخابات قبل میان باراک اوباما و جان مک‌کین به اوباما رای داده بودند و قطعا در انتخابات آتی نیز شاهد حضور سیاه‌پوستان در حمایت از اوباما خواهیم بود.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح نمود: مهاجران اسپانیایی و آمریکای لاتین به سیاست‌های سختگیرانه‌ رامنی درباره مهاجرت معترض‌اند بنابراین این گروه نیز به کاندیدای دموکرات تمایل بیشتری خواهند داشت.

وی در پایان یادآور شد : با توجه به نظر سنجی‌های اخیر در آمریکا دغدغه‌های اصلی مردم این کشور مسائل اقتصادی، امینت ملی،‌ سیاست‌های انرژی، ‌بیمه اجتماعی و مسکن بوده بنابراین دولت آینده مسائل و مشکلات بسیاری پیش‌رو خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.