سیاست بانک صادرات حمایت از تولید است

بینا- عرفانی رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران در راستای تعامل و ارتباط بیشتر با فعالان اقتصادی و تولیدی با مدیران شرکت ذوب آهن اصفهان دیدار کرد.
به گزارش بینا، عرفانی در این دیدار طی سخنانی گفت: سیاست اصلی بانک صادرات ایران بر حمایت از تولیدات داخلی و همکاری و تعامل با فعالان اقتصادی استوار است.  
وی در ادامه خاطر نشان ساخت:‌ ذوب آهن در اقتصاد کشور از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما نیز بر اساس وظیفه و رسالتی که داریم  کمک به این مجموعه را برخود فرض می دانیم.
رییس هیات مدیره این بانک تصریح کرد: حمایت از تولیدات داخلی و استفاده از ظرفیت های بلااستفاده تنها راه پیشرفت و آبادانی کشور بوده و این امر وظیفه همگانی است.
وی در پایان با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال « تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اظهار داشت: اعتقاد داریم باید از کار و سرمایه ایرانی حمایت شود و بر همین اساس در تلاش هستیم تا با همکاری و ارتباط نزدیک با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان گام موثری در جهت اهداف کلان کشور برداریم.
دکتر براتی مدیرعامل ذوب آهن نیز  طی سخنانی گفت: بانک‌ها به عنوان قلب تپنده اقتصادند و بدون حمایت و پشتیبانی  سیستم بانکی هیچ واحد تولیدی نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد.
وی در رابطه با تعامل با بانک صادرات ایران اظهار داشت : از دیرباز تعامل تنگاتنگی با این بانک داشته ایم، که ادامه این روند می تواند ما را در تولید بیشتر و در نهایت افزایش سطح تولید ملی کمک کند .
شایان ذکر است سیاست اصلی بانک صادرات ایران در سال جاری حمایت از تولیدات داخلی بوده که در این راستا مدیران عالی این بانک بازدید های دوره ای  از بخش های مختلف تولیدی را در دستور کار خود قرار داده اند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.