سیاست دوگانه وزارت جهاد کشاورزی نسبت به خبرنگاران این حوزه

پنجشنبه ۲۵ خرداد – ۱۲:۵۹:۴۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-در روزهای اخیر سیاست دوگانه روابط عمومی وزارت  جهاد کشاورزی نسبت به خبرنگاران این حوزه در خصوص پوشش خبری برنامه های هفته جهاد کشاورزی بودیم.
بسیاری از خبرنگاران از این برخورد روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی ابراز گلایه دارند.چرا که برای پوشش برنامه های اندکی که در یکی دوسال اخیر شاهد ان هسیم دعوت نمی شوند.
وقتی از مسئولین روابط عمومی این وزارتخانه در خصوص نحوه دعوت سوال می کنید علت عدم دعوت را محدودیت های پیش آمده اعلام می کنند.
حال این سوال راباید از مسئولین محترم روابط عمومی باید پرسید که چرا چند رسانه باب میل خود را به جلسات دعوت می کنند و بعد از تماس با آقایان اظهار می دارند که بنا به دستور چند خبرگزاری روزنامه مطرح دعوت شده اند.
در اینجا به این دوستان باید عرض کنم نگاهی هم به دیگر رسانه ها داشته باشند که در طول سال چگونه خبرهای بخش کشاورزی را پوشش می دهند.
دوسال از آخرین نشست وزیر جهادکشاورزی با اصحاب رسانه می گذرد و دکتر خلیلیان در مناسبت های مختلف از جمله هفته جهادکشاورزی و دهه فجر حاضر به نشست باخبرنگاران بخش کشاورزی نیست.
امسال نیز متاسفانه برنامه های هفته جهاد کشاورزی بسیار ضعیف و کمرنگ به دور از چشم خبرنگاران زحمت کش این حوزه حال برگزاری است.
در پایان به مدیر کل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی این نکته را یادآوری می کنم این روزها نیز سپری خواهد و خاطر خوبی از دوران فعالیت شما و همکارانتان در ذهن خبرنگاران این حوزه  تداعی نخواهد شد.
  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۴۱۲۵۹۴۰۴۳۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.