سیتی برای غلبه بررئال، به کمک بارسا نیاز ندارد

   یحیی توره، بازیکن خط میانی منچسترسیتی در صحبت هایی اعلام کرده که برای آنکه تیمش در بازی اولش در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادریدبه پیروزی برسد، به نصایح هم تیمی های سابقش در بارسا نیازی ندارد. امشب قهرمان فصل قبل لیگ انگلیس و قهرمان پارسال لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار می گیرند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که رئال با ۸ امتیاز فاصله نسبت به بارسای صدرنشین در رقابت های لالیگا، حال و روز خوبی ندارد و حالا ستاره ساحل عاجی سیتی به این نکته اشاره کرده که برای یافتن راه غلبه بر رئال، به هم تیمی های سابقش زنگ نخواهد زد.

یحیی توره به خبرنگاران گفت:« من با برخی از هم تیمی های سابقم در بارسا در تماسم ولی الان به نصیحت های آنها برای غلبه بر رئال، نیازی ندارم. بازیکنان سیتی با دقت تمام خودشان را برای این بازی آماده کرده اند و این اطلاعات برای ما کافی خواهد بود. فصل قبل ما در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فاجعه بودیم و حالا می خواهیم این روند را تغییر دهیم.»

یحیی توره ادامه داد:« برد در برنابئو، تجربه بی نظیری است و برای هل دادن تو به سمت موفقیت های بیشتر کافی است. ما باید تمام توانمان را برای پیروزی در بازی سه شنبه به کار بگیریم و از همان ثانیه اول متمرکز باشیم.»

توره ادامه داد:«به نظر من کلید این مسابقه، برنده شدن در نبردهای میانه میدان با ژابی آلونسو و اوزیل و خدیراست. این کلید مسابقه است.»

برخلاف رئال، سیتی شروع خوبی در رقابت های لیگ برتر داشته و هنوز شکست را تجربه نکرده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.