سیدورف: از آمدن به بوتافوگو پشیمان نیستم

۱۰م دیماه ،

سیدورف سی و شش ساله در ماه ژوئیه پس از به پایان رساندن دوران حرفه ای ده ساله خود در تیم میلان ایتالیا به بوتافوگوی برزیل پیوست. سیدورف با وجود بازی در پستی متفاوت به عنوان هافبک تهاجمی نه گل برای بوتافوگو به ثمر رساند. با وجود تلاش های او تیم بوتافوگو در لیگ برزیل در رده هفتم قرار گرفت که سه رده با صعود به جام لیبرتادورس فاصله دارد.

سیدورف گفت:« باید بگویم که از تصمیم خود برای آمدن به بوتافوگو متأسف نیستم.»

او گفت:« تجربه ای بزرگ بود. فرهنگ جدیدی دربارهٔ فوتبال و زندگی در اینجا وجود دارد.»

بوتافوگو به عنوان یکی از باشگاه ها بزرگ برزیل با تاریخی درخشان از سال هزار و نهصد و نود وپنج موفق به بردن جامی نشده است. سیدورف گفت مشتاق است به این باشگاه برای زنده کردن قبل باشکوه خود کمک کند.

او گفت:« بوتافوگو برنامه ای بزرگ در سر دارد. بوتافوگو باشگاه جاه طلبی است. آنها می خواهند به روزهای باشکوه خود بازگردند اما با تیمی جوان. پس از ده سال کار در میلان اینجا منبع بزرگ انگیزه برای من ست.»

او در عین حال از غیبت هواداران در ورزشگاهها در برزیل ابراز ناامیدی کرد. با وجود استقبال رسانه ها از حضور سیدورف در بوتافوگو، در بازی های خانگی این تیم در سال دو هزار و دوازده تنها نه هزار نفر حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری شین هوا از ریو دو ژانیرو، سیدورف گفت:« چیزی که اینجا برای من عجیب است هواداران می باشند. آنها دیوانه فوتبالند اما به ورزشگاه ها نمی آیند.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.