سیروس مقدم ساخت «دیوار» را شروع کرد

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، داستان «دیوار» که به سفارش نیروی انتظامی و همکاری شبکه یک ساخته می شود روایتگر داستان مجرمی است که پس از طی کردن دوره محکومیتش درصدد انتقام برمی‌آید. در این سریال تقابل پدر و پسر تم اصلی است همچنین معرفی برخی از باندهای تبهکاری و سرقت در ایران که یکی از شناخته شده‌ترین آن‌ها گروه باند سارقان بین المللی فیوج هستند مضمون این سریال را تشکیل می دهد.

محمود اتحادی ـ برنامه ریز سریال دیوار ـ با بیان اینکه ساخت این سریال امروز صبح کلید خورد، گفت: مهدی سلطانی در نقش جمیل، کامران تفتی در نقش نصرت در نقش امیرحسین و الهه حسینی در نقش زن کولی اقوام جمیل و تینا آخوند تبار در نقش خورشید امروز در لوکیشن دربند مقابل دوربین رفتند.

دیوار که بامشارکت شبکه یک و نیروی انتظامی تهیه می شود در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در دست ساخت است و احتمالا مهر ماه در هفته نیروی انتظامی از این شبکه پخش می شود.

کامران تفتی در نقش نصرت، مهدی سلطانی درنقش جمیل، آتیلا پیسانی در نقش یونس، مهرداد صدیقیان در نقش امیرحسین و علیرضا مهران در نقش فرشید زن بابا از بازیگران سریال دیوار هستند که به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم ساخته می شود.

دیگر عوامل پشت دوربین عبارتند از:

تهیه کننده: الهام غفوری، کارگردان: سیروس مقدم، نویسنده: سعید نعمت الله، فرشاد گل سفیدی: فیلمبردار، فرشید احمدی: صدابردار، آرزو غفوری: طراح لباس و صحنه، مجید اسکندری: طراح گریم، برزو نیک‌نژاد: برنامه ریز و دستیار یک کارگردان، آرش صالحی: مدیر تدارکات.


سیمرغ | تازه های فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.