سیستم کنترل هوشمند حریم شهر تهران

جام جم آنلاین: مدیر کل حریم شهرداری تهران از عملیاتی شدن سیستم کنترل هوشمند حریم از شش ماه دوم سال خبر داد.

سید صباح الدین متقی گفت: در صورتی که تخلفی در حریم شهر صورت گیرد پرونده تخلفات به صورت ویژه برای کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال می شود که با هماهنگی های انجام شده ، تخریب حکمی است که برای این گونه تخلفات صورت می گیرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل هوشمند تخلفات در حریم، اظهارداشت: سیستم کنترل هوشمند تخلفات حریم طرحی شده و با تکمیل مراحل سخت افزار و نرم افزاری آن امیدواریم این سیستم از شش ماهه دوم سال عملیاتی شود.

مدیر کل حریم شهرداری تهران با بیان ویژگی های این سیستم، خاطرنشان کرد: حریم تهران به چهار پهنه تقسیم شده است که به محض وقوع تخلف در هر یک از این پهنه ها ، سیستم به صورت هوشمند هشدار می دهد و نیروها برای برخورد و اقدام به موقع به محل اعزام می شوند.

وی با تاکید بر ضرورت تامین فضاهای گردشگری در حریم تهران، تصریح کرد: کمبود فضاهای اوقات فراغت در شهر موجب شده تا بیشتر مردم برای گذران این اوقات به شمال شهر بروند در صورتی که با اجرای برنامه های پیش بینی شده در طرح جامع حریم ، این فضا می توانند کمبودهایی را که در این زمینه وجود دارد جبران کند تا با امکاناتی که در فضاهای پیرامون شهر قرار می گیرد رضایت شهروندان به دست آید.

به گفته متقی، با اقداماتی که شهرداری در خصوص حریم شهر تهران دارد ، امیدواریم فضای مناسب برای ایجاد پهنه های خدماتی، گردشگری ، و تفرجی در طرح جامع حریم اجرایی شود تا مردم بتوانند برای گذران اوقات فراغت خارج از آپارتمان های خود به این فضاها بروند و بتوانند به سلامت روح و روان خود بپردازند.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.