سیل آلاسکا را در برگرفت

183-11.jpg

بنابر اعلام رسانه‌های داخلی آمریکا بر اثر بارش شدید باران در بخش‌هایی از مناطق توریستی ایالت «آلاسکا» برخی از ساکنان مجبور به تخلیه منازلشان شدند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مقامات داخلی آلاسکا در پی بارش شدید باران به ساکنان این منطقه هشدار دادند تا خانه‌های خود را تخلیه کنند چرا که احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

نیروهای امداد و نجات این ایالت با استفاده از بالگرد و پرواز بر فراز مناطق سیل‌زده در تلاش هستند تا ساکنان را از منازلشان خارج کنند. همچنین جاری‌شدن سیل مشکلات بسیاری را در سراسر ایالت «آلاسکا» بوجود آورده است.

مقامات محلی آلاسکا نیز طی گزارشی در مناطقی از این ایالت وضعیت فوق‌العاده اعلام کردند. همچنین میزان خسارت‌های ناشی از این بارش شدید باران در حال بررسی است. اما گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از جاده‌های این ایالت بر اثر جاری‌شدن سیل و رانش‌زمین مسدود شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تاکنون از میزان تلفات جانی احتمالی این حادثه طبیعی خبری منتشر نشده است اما به گفته نیرو‌های امداد و نجات «آلاسکا» سیل‌زدگان در مناطق امن تدارک دیده شده مستقر شده‌اند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.