سینمای ایران در شبکه سحر

۳۰م آذر ،

جام جم آنلاین: فیلم‌های سینمایی عروس افغان، کودک و فرشته و خیلی دور، خیلی نزدیک با زیرنویس انگلیسی از شبکه سحر پخش می‌شود.

  به گزارش روابط عمومی شبکه سحر، زیرنویس این سه فیلم سینمایی به سرپرستی مسلم دهقانی آماده می‌شود.

 «عروس افغان» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی از تولیدات شبکه جهانی سحر است و داستان «گل محمد» جوانی افغان را به تصویر می‌ کشد که برای تهیه شیربهای ازدواج با دختری که به او دلبسته است، روانه پاکستان شده و در آنجا به کارهای مختلفی می‌پردازد. اما زمانی که او به افغانستان برمی‌گردد، خبرهای ناراحت‌کننده‌ای در مورد دختر مورد علاقه‌اش می‌شنود و….

 حسین یاری، نورا هاشمی و گلاب آدینه از جمله بازیگرانی می باشند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

  «کودک و فرشته» به کارگردانی مسعود نقاش‌زاده نیز محصول سال ۸۷ سیما فیلم و بنیاد سینمایی فارابی است و افشین هاشمی، سیما خضرآبادی، سودابه بیضایی، مونا احمدی، قاسم زارع، شبنم مقدمی و مالک سراج در آن ایفای نقش می‌کنند. این فیلم داستان فرشته است که در زمان جنگ از خانه خارج می‌شود اما وقتی برمی‌گردد اثری از خانه و خانواده‌اش نیست.

در فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» ساخته رضا میرکریمی، مسعود رایگان، افشین هاشمی، محمدرضا نجفی و الهام حمیدی بازی می‌کنند. این فیلم قصه «محمود عالم» متخصص برجسته مغز و اعصاب را روایت می‌کند که غرق در روابط کاری و اجتماعی شده و فرزندش سامان را فراموش کرده است. سامان در دل کویر به رصد کردن ستاره‌ها مشغول است و دکتر بر اثر اتفاق‌ای، موقعیت‌های حرفه‌ای خود را رها می‌کند و از میان کویر می‌گذرد تا به فرزندش نزدیک شود…


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.