سپاهانی‌ها هم به فکر رفع بحران ذوب‌آهن هستند

    علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد بحث ۶ نفره بودن باشگاه ذوب‌آهن ضمن بیان مطلب فوق گفت: این برداشت اشتباهی است زیرا طبق اطلاعیه رسمی شرکت به غیر از خسرو ابراهیمی ۴ عضو دیگر استعفا داده‌اند و طبق حکم دکتر براتی ۴ عضو جدید، جانشین اعضای مستعفی شده‌اند. در این بین برخی‌ها می‌خواهند فضا را طور دیگری جلوه دهند.

وی در مورد استعفای مهنام از عضویت در هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: ترکیب هیات مدیره بسیار خوب بود و استعفای ایشان جای تاسف داشته و به صلاح نیست. امیدواریم با صحبت‌هایی صورت گرفته، نظر ایشان برای بازگشت به هیات مدیره عوض شود.

عضو جدید هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن از برگزاری نخستین نشست هیات مدیره با اعضای جدید خبر داد و تاکید کرد: مهمترین برنامه ما تدوین استراتژی ۶ ماهه برای برون رفت باشگاه از بحران فعلی و رساندن باشگاه به ثبات با تصمیمات قاطع و جدی است. ذوب‌آهن باشگاهی است که از نظر داشتن امکانات سخت‌افزاری کامل جزو باشگاه‌های نادر کشور است و امیدواریم با حل مشکلات آن، مجددا الگویی برای سایر باشگاه‌ها جهت خدمت‌رسانی به ورزش کشور باشد.

وی در مورد احتمال تغییر مدیرعامل باشگاه هم خاطرنشان کرد: هر مسئله‌ای که برای اجرایی شدن استراتژی باشگاه لازم باشد، با نظر اعضای هیئت مدیره انجام خواهد شد اما نمی‌توان امروز از حتمی بودن تغییرات یا رخ ندادن آن صحبت کرد.

ابرقویی‌نژاد در مورد اینکه شما رئیس هیات فوتبال اصفهان هستند و حضورتان در هیات مدیره ذوب‌آهن ممکن است اعتراض سپاهانی‌ها را به همراه داشته باشد، تصریح کرد: در این ۱۰ سال به شکلی برخورد کردم که حق هیچکدام از این دو باشگاه تضییع نشده و هیچکس مرا متهم به طرفداری از یکی از این دو باشگاه نکرد و از این به بعد هم این روند را ادامه می‌دهم.

وی در این خصوص اضافه کرد: همه دست‌اندرکاران استان اصفهان در تلاشند این باشگاه را از بحران خارج کنند و حتی سپاهانی‌ها هم به فکر رفع بحران این باشگاه هستند زیرا قدرت ذوب‌آهن باعث قدرتمندی سپاهان می‌شود و در مجموع رقابت سالم و صحیح این دو تیم، باعث بالارفتن اعتبار و موفقیت‌های فوتبال اصفهان خواهد شد.

عضو جدید هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن در پایان گفت: ذوب‌آهن باشگاهی قدیمی و معتبر در ورزش ایران و استان بوده و هست که ورزشکاران بسیاری از سراسر کشور عضو این باشگاه بوده‌اند. ضعیف شدن این باشگاه به سود هیچکس نیست و باید تلاش کرد این باشگاه همانند گذشته به روزهای اوج بازگشته و علاوه بر فوتبال که ویترین یک باشگاه است، در سایر رشته‌ها هم در میادین داخلی و بین‌المللی موفق ظاهر شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.