سپاهانی ها مخالف جذب جان واریو توسط استقلال

هافبک سپاهان به دلیل اختلاف با سرمربی این تیم از اصفهانی ها جدا شد، وی در حالی از سپاهان جدا شده استکه ابی ها خواستار حضور وی در تیم خود هستند، اما برای جذب این بازیکن محدودیت هایی زیادی وجود دارد.

به گزارش خبرنگارممتازنیوز،  سپاهانی ها علیه جان واریو و رفتارش صحبت هایی را مطرح کردند و خواستار این شدند که استقلال از جذب وی صرف نظر کند.
 مدیر عامل تیم سپاهان مدعی شده است، که آبی ها نباید جان واریو را جذب  کنند،  زیرا این بازیکن به کرانچار سرمربی سپاهان بی احترامی کرده است و به همین د لیل شرایط ماندن در سپاهان را ندارد.
 همان اقدامی که پرویز مظلومی و استقلالی ها در رابطه با مجتبی جباری با آن روبه رو شدند این بازیکن به اعضای این تیم بی احترامی کرد، اما تا پایان فصل در جمع آبی ها ماند، اما مدیر عامل سپاهان در فصل نقل وانتقالات اعلام کرد بدلیل رفتار و مسائل اخلاقی جباری در استقلال، از جذب در صرف نظر می کند و رد حال حاضر نیز آنها خواستار جبران این موضوع از سوی مسئولین تیم استقلال شدند زیرا معتقدند این بازیکن،  شرایط حضور  در تیم های بزرگ را ندارد زیرا رفتارش حرفه ای نبوده و از سوی سپاهانی ها اعلام شده است که جان واریو مدعی شده است تیم های زیادی وی را می خواهند و این بازیکن اصراری به ماندن در سپاهان ندارد.
 شایان ذکر است: استقلالی ها صبحت هایی را با مدیر برنامه جان واریو انجام دادند و خواستار مذاکرات جدی شدند اما هنوز پاسخ درستی را دریافت نکردند زیرا جان واریو برای حضور در استقلال با محدودیت هایی روبرو ست که ممکن است وی را دچار مشکل کند.
 این بازیکن باید، بازیکن آزاد محسوب شود تا بتواند برای حضوری در استقلال اقداماتی را انجام دهد زیرا سهمیه آبی ها با یا۷ بازیکن تکمیل است./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.