سپاهان با پیروزی با جام وداع کرد

۱۰اردیبهشت،

شاگردان کرانچار با این برد ۹ امتیازی شدند و در رده سوم جدول رده‌بندی گروه C باقی ماندند. الغرافه هم با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه راهی دور بعد شد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا موفق به پیروزی پرگل برابر تیم الغرافه قطر شد تا با بردی شیرین با این جام وداع کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازی که از گروه C لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، تیم سپاهان با نتیجه ۳ بر یک از سد الغرافه قطر گذشت. نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. ابتدا امین جهان‌ عالیان در دقیقه یازدهم دیدار نماینده کشورمان را پیش انداخت که گل دقیقه ۴۴ مجید عبدالله صدیق آن را بی‌اثر گذاشت تا در نهایت جدال دو تیم در پایان نیمه اول برنده نداشته باشد.

با آغاز نیمه دوم سپاهانی‌ها فشار بسیاری به روی دروازه حریف وارد کردند و در کمتر از ۱۵ دقیقه ۲ گل دیگر به حریف زدند. ابتدا محمد غلامی در دقیقه ۴۸ گل دوم را به ثمر رساند و پس از آن هم نوبت به محمدرضا خلعتبری رسید تا برای سومین‌ بار دروازه تیم الغرافه را باز کند. در ادامه کار دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند که تغییری در نتیجه حاصل نکرد تا سپاهان که خود را برای دیدار فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس آماده می‌کند با این برد پرگل به استقبال آن بازی برود.

شاگردان کرانچار با این برد ۹ امتیازی شدند و در رده سوم جدول رده‌بندی گروه C باقی ماندند. الغرافه هم با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه راهی دور بعد شد.

دیگر دیدار این گروه را الاهلی عربستان و النصر امارات از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌کنند، این بازی آخرین مسابقه روز اول از هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا است.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.