سپاهان میزبان الاهلی عربستان

جام جم آنلاین: مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ظهر امروز (پنجشنبه) در کوالالامپور برگزار شد که بر اساس این قرعه کشی ،سپاهان ایران باید در دو بازی رفت و برگشت به مصاف الاهلی عربستان برود.

به گزارش روز پنجشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کولالامپور مالزی برگزار شد تا هشت تیم صعود کرده به این مرحله حریفانشان را بشناسند.

سپاهان اصفهان که در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست استقلال تهران، دیگر نماینده ایران شد باید به مصاف تیم الاهلی عربستان برود.

جالب اینجاست که سپاهان در مرحله گروهی هم با الاهلی همگروه بود. در دیدار اول این دو تیم در عربستان، بازی با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید و دیدار دوم در اصفهان با برتری دو بر یک سپاهان همراه بود.

بر این اساس سپاهان دیدار رفت را در اصفهان میزبان الاهلی است و در بازی برگشت در عربستان به مصاف این تیم می رود.

جالب تر هم اینکه عربستان که نتوانسته به مرحله نهایی رقابتهای مقدماتی جام جهانی صعود کند در این مرحله سه تیم دارد و ژاپن که مدعی اصلی صعود به جام جهانی در گروه دوم رقابتهای مقدماتی است در مرحله یک چهارم نماینده ای ندارد.

الاهلی عربستان  در دیدار تک حذفی مرحله یک هشتم نهایی در خانه الجزیره امارات و در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است تا حریف سپاهان ایران شود.

بر اساس قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:( نام تیم های میزبان اول آمده است.)

۱-الاتحاد عربستان – گوانگجوی چین

۲-سپاهان ایران – الاهلی عربستان

 ۳-آدلاید یونایتد – بنیادکار ازبکستان

۴-اولسان هیوندای کره جنوبی – الهلال عربستان

مرحله نیمه نهایی هم به این شرح برگزار می شود که برنده دیدار اول با برنده دیدار دوم و برنده دیدار سوم با برنده دیدار چهارم دیدارخواهد کرد.

تاریخ و زمان بازیها متعاقبا اعلام خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.