سپاهان یک – مس کرمان صفر / قهرمان با برد شروع کرد

به گزارش خبرآنلاین؛دفاع از عنوان قهرمانی.این تنها چیزی است که سپاهانی ها در لیگ برتر دوازدهم بیشتر به آن فکر می کنند.تیمی که فصل گذشته خیلی ها انتظار قهرمانی از آن را نداشتند چراغ خاموش در لیگ برتر حرکت کرد،نتیجه گرفت و جنگید تا توانست سومین قهرمانی متوالی خودش رادر لیگ برتر جشن بگیرد.
آنها که این عنوان را با خودشان در لیگ برتر دوازدهم یدک می کشند امشب در فولاد شهر به مصاف مس کرمان رفتند.تیمی که هدایت آن را قاسمپور برعهده دارد و در فصل نقل و انتقالات علیرغم سر و صداهای زیادی که کرد نتوانست ستاره های زیادی را جذب کند.
شاگردان کرانچار که کمی بازی را محتاط آغاز کرده بودند در نیمه نخست بی گدار به آب نزدند و سعی کردند تا بیشتر حریف خودشان را محک بزنند.در طرف مقابل هم مسی ها حریف کم تجربه ای نبودند و هر از گاهی خطری را روی دروازه طلایی پوشان ایجاد می کردند اما در نهایت این اتفاق ها باعث نشد تا توپی از خط دروازه ها عبور کند.
شروع نیمه دوم اما کمی متفاوت بود.در همان دقیقه دوم از این نیمه هادی تامینی توانست دروازه کرمانی ها را باز کند تا این نتیجه تا آخر بازی باقی بماند و باعث شود که سپاهانی ها در نخستین بازی از لیگ سه امتیازی شوند و لیگ برتر را با برد آغاز کنند.آنها این فصل هم ادعای قهرمانی دارند و در شعارهایی که هوادارانشان می دهند می توان این ادعا را به خوبی لمس کرد.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.