سپاه پاسداران در خط مقدم مقابله با تهدیدات قرار دارد

سردار سرتیپ پاسدار ‘حسین سلامی’ روز سه شنبه در ‘همایش فرماندهان و مسوولان عالی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی’ در مشهد افزود: سپاه پاسداران از بهترین فرزندان ملت شکل گرفته و برای مقابله با انواع تهدیدات دشمن در آمادگی کامل قرار دارد.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع راستین آرمانهای نظام در مقابل تهدیدات و ترفندهای معاندان و استکبار جهانی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: وظایف سپاه پاسداران بر خلاف سایر نیروهای مسلح محدود به حوزه و تهدیدات نظامی نمی شود بلکه حوزه عملکردی گسترده ای را در دفاع از ارزشهای نظام و سرحدات کشور شامل می شود.

وی اظهارداشت: سپاه پاسداران با برخورداری از انعطاف در برنامه ها و ماموریتها در صورت لزوم می تواند تکنیکها و راهبردهای خود را تغییر داده و با راهبردهای دیگر هماهنگ کند.

سردار سلامی گفت: کارکنان یگانهای گوناگون سپاه پاسداران باید با کمک گرفتن از خرد جمعی و بررسی سناریوهای گوناگون آمادگی و توانمندیهای خود را در مواجهه با تهدیدات احتمالی دشمنان بیش از پیش افزایش دهند.

وی افزود: بهداری رزم سپاه نیز باید آمادگیهای خود را در بخشهای امداد و نجات برای مواجهه با تهدیدات احتمالی تقویت کرده و افزایش دهد.

هجدهمین همایش فرماندهان و مسوولان عالی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی روزهای ۲۴ تا ۲۷ تیر ماه جاری در مشهد برگزار شد.ک/۲

۷۴۹۰/۶۶۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۴۵۱۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.